فرکي: شرايط مساعد باشد در نفت مي‌مانم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فرکي: شرايط مساعد باشد در نفت مي‌مانم

حسين فرکي سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در نشست خبري پيش از ديدار با استقلال اظهار داشت: بازي سختي را در پيش داريم و البته استقلالي‌ها هم همين شرايط را دارند.



وي افزود: اين هفته شرايط سقوط تيم‌ها مشخص شده و فقط 4 بازي صدر جدول مهم است. ما نيز يکي از تيم‌هايي هستيم که مي‌توانيم خيلي از مسائل را با عملکرد خودمان رقم بزنيم. همه مي‌دانند که نفت و استقلال در چه جايگاهي حضور دارند ولي هر بازي و تيم شرايط خاص خودش را دارد. هفته قبل برنده شده‌ايم و نتيجه بازي ما و صبا براي خودمان تعيين‌کننده است. البته براي بازي فردا مصدوم و محروم نداريم و آماده هستيم که مقابل استقلال به ميدان برويم. پس از پايان بازي هر اتفاقي بيفتد تسليم خواهيم بود و دوست داريم که 3 امتياز را کسب کنيم و دوست نداريم بازنده اين مسابقه باشيم.



سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در خصوص اينکه باشگاه پاس هفته گذشته اعلام کرد که صحبت‌هاي فرکي را به رسميت نمي‌شناسد، گفت: پاسخ دادن به اين سؤال دردي را دوا نمي‌کند چون آنها اعتقادات خودشان را دارند و من هم نظر خودم را مي‌دهم. همين که آنها پاسخ من را داده‌اند نشانه ضعف آنها است. اما به عنوان عضو بي‌ادعاي باشگاه پاس وقتي حرفم رسميت نداشته باشد واي بحال امثال شرفي، ياوري و حسن حبيبي. آنهايي که خود را با اين شرايط رسمي مي‌دانند و ما را به رسميت نمي‌شناسند، پس خودتان حديث مفصل را بخوانيد اما دوستان بيشتر فکر کنند و به 5 سال گذشته برگردند و ببينند که حاصل کارشان چيزي جز ناکامي نبوده است. همه مي‌دانند که پاس افتخاراتش کجا بدست آمده و طبيعي است که من هنوز پاس را متعلق به تهران مي‌دانم و قضاوت را به رسانه‌ها و جامعه ورزش مي‌سپارم.



وي در پاسخ به اين سؤال که آيا انتقال نفت به اراک دردي را دوا مي‌کند يا خير، گفت: من پاسخي به اين موضوع نمي‌دهم و بايد جوابي بدهم که اثرگذار باشد. بارها گفته‌ام که دوست دارم تنها به مربيگري بپردازم و وارد مسائل اين‌چنيني نشوم. انتقال‌هاي سال گذشته اثرات خود را در فوتبال گذاشته و اميدوارم بحث انتقال ما به اراک کاملا منتفي باشد. واقعا نمي‌دانم چه بگويم که جامعه راضي باشد.



وي در خصوص اينکه براي فصل بعد آيا مسئولان نفت صحبتي با وي داشته‌اند يا خير، گفت: آنها خواسته‌اند که بازيکنان فصل بعد را معرفي کنند؛ اما در مورد وضعيتم صحبتي با من نداشتند و منتظر هستم اين بازي تمام شود. قرار است پس از اين بازي راهي سفر حج شوم و نمي‌دانم که در فاصله اين سفر باشگاه چه اقدامي خواهد کرد. البته پيشنهادات متعددي دارم که هنوز جوابي به آنها نداده‌ام تا وضعيتم با نفت روشن شود. اما اگر شرايط مساعد بود در خدمت نفت هستم.



وي در پاسخ به اين سؤال که فکر مي‌کنيد کدام تيم قهرمان مي‌شود، گفت: سپاهان قهرمان ليگ خواهد شد.



فرکي در خصوص اينکه چه تيم‌هايي با او مذاکره کرده‌اند، گفت: نمي‌توانم اسمي از تيم‌ها ببرم، اما فرقي در تهراني بودن و شهرستاني بودن آنها وجود ندارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:فرکي,نفت,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فرکي: شرايط مساعد باشد در نفت مي‌مانم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)