آقاي گل ليگ يازدهم در کرج مشخص مي شود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آقاي گل ليگ يازدهم در کرج مشخص مي شود

با توجه به اينکه فدراسيون فوتبال و مسوولان ليگ برتر در سالهاي اخير اهميتي به بازيکناني که در ليگ برتر ما به عنوان آقاي گلي دست مي يابند ندارد اما با اين وجود مهاجمان تيم هاي ليگ برتري براي به دست آوردن اين عنوان بي تابي مي کنند.



ديدار فرداي سايپاي البرز و صنعت نفت آبادان علاوه بر حساسيت جدولي ( به دست آوردن جايگاه هفتم ليگ برتر) به دليل هم امتياز بودن دو تيم ، براي فونيکه سي و انصاريفر نيز از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است، چرا که با گلزني در اين ديدار مي توانند به عنوان آقاي گلي دست يابند و افتخاري بزرگ در پرونده فوتبالي خود ثبت کنند.



فونيکه سي اهل کشور مالي است و فوتبال خود را از ليگ باشگاهي اين کشور آغاز کرد ، او پس از پيوستن به تيم نساجي مازندران، راهي ايرانجوان بوشهر شد و در ليگ برتر يازدهم به تيم صنعت نفت آبادان پيوست و عملکرد مطلوبي را از خود بر جاي گذاشت و به يکي از محبوبترين بازيکنان نفت نيز تبديل شد.



او که در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2010 با پيراهن تيم ملي فوتبال مالي نخستين بازي ملي‌اش را برابر سودان به انجام رساند به دليل مشکلات انضباطي و تاخير در حضور در تمرينات تيم صنعت نفت آبادان چند ديدار از دور برگشت ليگ را نيز با صلاحديد کاستا سرمربي پرتغالي اين تيم از دست داد تا رقيبان او بتوانند به او در صدر جدول گلزنان ليگ نزديک شوند.



در مقابل، کريم انصاريفر نيز که در تمامي رده هاي تيم ملي بازي کرده و يکي از ارکان موفقيت نسبي تيم سايپا در ليگ يازدهم بود نيز از شانس زيادي براي کسب آقاي گلي برخوردار است ، بايد ديد در ديدار فردا مدافعان کدام تيم مي تواند در برابر انگيزه فراوان اين دو بازيکن مقاومت کند.



اکنون فونيکه سي و انصاريفر هر دو با 20 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند و غلامرضا عنايتي از تيم صباي قم نيز با 18 گل زده در رده دوم است .



صنعت نفت در صورت پيروزي در ديدار فردا با 45 امتياز جايگاه هفتمي ليگ برتر را از آن خود خواهد کرد و تيم سايپا نيز در صورت به دست آوردن امتياز در اين ديدار جايگاه هفتمي خود را از دست نخواهد داد و عملکرد بسيار بهتري نسبت به ليگ دهم از خود بر جاي خواهد گذاشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:آقاي گل,ليگ يازدهم,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آقاي گل ليگ يازدهم در کرج مشخص مي شود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)