دايي: اگر راه آهن اين طور باشد، نمي‌مانم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي: اگر راه آهن اين طور باشد، نمي‌مانم

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر شاهين بوشهر گفت: اين بازي آخرين ديدار ماست و با اينکه احتياج به پيروزي در آن نداريم تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم تا فصل را با پيروزي تمام کنيم. ما تمام تلاش خود را در اين هفته انجام داديم اما اطلاعات کافي از اين که شاهين با چه سيستمي برابر ما بازي مي‌کند يا کدام بازيکنانش را در اختيار دارد نداريم. همچنين سعي مي‌کنيم که در اين بازي از بازيکناني استفاده کنيم که در طول فصل کمتر بازي کرده‌اند.



وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا پس از صحبت‌هاي هفته گذشته‌اش که درباره مطالبات بازيکنانش گفته بود، آيا بازيکنان تيمش پولي از باشگاه دريافت کرده‌اند يا خير گفت: اصلا و ابدا از آن زمان تاکنون هيچ اتفاقي رخ نداده و هيچ پولي به آن‌ها داده نشده است. بازيکنان ما هنوز همان 32 درصدي را که قبل از بازي با فولاد گرفته‌ بودند را گرفتند و امروز که فصل در حال اتمام است، به 60 درصد نرسيده‌اند. متاسفانه ما امسال شرايط سختي را تجربه کرديم که بايد به همين دليل از بازيکنانم تشکر کنم. خيلي وقت‌ها مي‌شد که بعضي بازيکنانم حتي پول توجيبي نداشتند اما براي تمرين‌ها حاضر مي‌شدند. بازيکنان ما امسال کار بزرگي را انجام دادند و خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم در ليگ باقي بمانيم.



دايي ادامه داد: برخي خودشان را آماده کرده بودند که ما سقوط کنيم و آن‌ها جشن بگيرند ولي ما برنامه‌شان را به هم زديم. هميشه گفتم که وقتي کار را درست انجام دهيم و حق و ناحق نکنيم، نتيجه هم مي‌گيريم. امسال هم خدا به ما کمک کرد که در ليگ بمانيم. بارها گفته‌ام که در ابتداي فصل زمان کافي براي آماده‌سازي نداشتيم و نتوانستيم کاري کنيم. هر تيم حداقل به 6 هفته زمان نياز دارد که خود را آماده کند. ما در نيم فصل اول 16 امتياز گرفتيم ولي در نيم فصل دوم تا اينجا 23 امتياز کسب کرده‌ايم که اميدواريم با 3 امتياز بازي فردا جزو 6 تيم بالاي جدول در نيم فصل دوم باشيم.



دايي ادامه داد: از همه بازيکنان، کادر فني و مسئولان باشگاه تشکر مي‌کنم و اين را مي‌گويم که پس از پايان بازي‌ها بيش از پيش به دنبال احقاق حقوق بازيکنان و دريافت مطالبات‌شان خواهم رفت.



در ادامه خبرنگاري به دايي گفت که شادي‌هايش پس از به ثمر رسيدن گل‌هاي تيمش برابر پرسپوليس از هفته گذشته تا امروز بارها سوژه گزارش‌هاي مختلف شده است. دايي در واکنش به اين صحبت گفت: همان هايي که به دنبال سقوط راه آهن بودند وقتي ديدند که نمي‌توانند از اين طريق براي من چيزي درست کنند، شروع کردند به اينکه از اين طريق به من ضربه بزنند. من خودم را يک پرسپوليسي مي‌دانم اما نسبت به تيمي که در آن کار مي‌کنم تعصب و غيرت دارم. شادي من به خاطر برد راه آهن بود نه شکست پرسپوليس و نبايد اين دو مسئله را با هم يکي دانست. من آدمي نيستم که فيلم بازي کنم و در همان حالي که گل مي‌زنم با دست بر سر بکوبم. پرسپوليس تيم من است و من امسال ثابت کردم که اگر در ايران سه نفر موفقيت اين تيم را بخواهند، من يکي از آن‌ها هستم.



دايي افزود: من در ابتداي فصل حاضر بودم که بدون حق و حقوق در پرسپوليس مربي‌گري کنم اما اين افتخار را از من گرفتند و من هم‌اکنون راضي به رضاي خدا هستم. مطمئن باشيد اگر من خودم را گم نکنم، هيچ وقت کسي شاهد سقوط من نخواهد بود.



دايي در ادامه بيان کرد: فردا آخرين بازي ماست. دو، سه پيشنهاد دارم اما آن‌ها را گذاشتم تا بعد از اين بازي بررسي کنم. اگر شرايط راه آهن اين طور باشد، نمي‌مانم اما اگر به وعده‌هايي تاکنون داده‌اند و عمل نکرده‌اند، عمل کنند، دوست دارم در تيمي که فکر مي‌کنم تازه ساخته شده کار کنم. فکر مي‌کنم راه آهن تازه امسال جواب بدهد. نقاط ضعفي در تيم وجود داشت که با تمرينات آن‌ها را برطرف کرديم و با جذب بازيکنان خوب مي‌توانيم نقاط ضعف‌مان را به صفر برسانيم. تيم ما روندي صعودي داشته است. در نيم فصل دوم از نظر نتيجه‌گيري با 23 امتياز تيم هفتم هستيم. در شرايطي هستيم که سه تيم بالاي جدول 24 امتياز گرفته‌اند و اگر فردا هم پيروز شويم مي‌توانيم چند رده بالاتر بياييم. اين مسائل نشان دهنده تلاش کادر فني و بازيکنان است که دست تک تک آن‌ها و ساير کساني که به ما کمک کردند را مي‌بوسم.



وي ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالي باشگاه خيلي زياد است و گاهي مالکان باشگاه ما را تنها گذاشتند. مگر مي‌شود فصل تمام بشود و اعضاي تيم ما فقط 33 درصد از قراردادشان را گرفته باشند. تاکنون چنين چيزي را نديده‌ام و بعضي مسائل را تازه در فوتبال ايران تجربه مي‌کنم.



وي در پاسخ به اين سوال که آيا علت پرداخت نشدن قرارداد بازيکنان پشيماني مالکان باشگاه از تيم‌داري در فوتبال است يا خير گفت: بايد اين مسئله را از خودشان بپرسيد. اگر به آن‌ها دست پيدا کرديد به ما هم بگوييد تا بتوانيم به آن‌ها دسترسي پيدا کنيم و دنبال مطالبات‌مان باشيم.



سرمربي راه آهن درباره شايعه انتقال اين تيم به مشهد نيز گفت: بحث انتقال راه آهن به مشهد در اوايل فصل بود اما من تنها به اين شرط که تيم در تهران بماند به راه آهن آمدم و مالکان باشگاه نيز به تصميم من احترام گذاشتند اما از اين به بعد را نمي‌دانم که چه اتفاقي مي‌افتد. من به وظيفه‌اي که داشتم عمل کردم و از اين به بعد به عهده مالکان باشگاه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:دايي,راه آهن,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي: اگر راه آهن اين طور باشد، نمي‌مانم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)