حقيقي: شبي رؤيايي را سپري کردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حقيقي: شبي رؤيايي را سپري کردم

عليرضا حقيقي در گفت‌وگو با فارس در خصوص اولين قهرماني‌اش در ليگ روسيه اظهار داشت: بازي بسيار خوبي را مقابل دينامو برگزار کرديم. ما قطعاً مستحق پيروزي بوديم و حتي در اين بازي 2 توپ ما به دليل بدشانسي به تيرک دروازه حريف خورد ولي به حق خود رسيديم.

وي افزود: نمي‌دانم چگونه بايد خوشحالي خودم را توصيف کنم. يکي از مهم‌ترين جام هاي روسيه را به دست آورديم. من هم در اين بازي بر روي نيمکت بودم و آماده بودم که به تيم خدمت کنم.

حقيقي ادامه داد: تا به امروز روبين‌کازان باوجود اينکه در ليگ روسيه قهرماني‌‌هاي زيادي دارد در جام حذفي اين کشور قهرمان نشده بود، به همين دليل اين قهرماني ارزش صدچندان براي باشگاه روبين‌کازان داشت. خدا را شکر مي‌کنم که اين عزت را به من داد به عنوان نماينده ايران در تيم روبين‌کازان اين قهرماني را جشن بگيرم. شبي فراموش نشدني بود.

وي درباره عکس‌العمل هواداران روبين‌کازان گفت: خدا را شکر هواداران ارتباط نزديکي با من دارند. آنها عاشق تيم هستند در بازي‌هاي داخل و خارج خانه ما را تنها نمي‌گذارند. اين بازي در شهري بي‌طرف برگزار شد و 80 درصد ورزشگاه را روبين‌کازاني‌ها پر کردند. البته هواداران پرسپوليس نيز هميشه جايگاه خود را در قلب من دارند که بايد يادي از آنها کنم.

وي خاطرنشان کرد: با اين قهرماني سال آينده در ليگ اروپا شرکت خواهيم کرد. اين يک امتياز براي من است. اين قهرماني پيامدهاي خيلي خوبي براي شخص من و روبين‌کازان روسيه داشت که بسيار با ارزش و مثال‌زدني است.

دروازه‌بان تيم روبين‌کازان درباره حضورش در اردوي تيم مليگفت: آمده‌ام با تمرينات و دانش جديدي که ياد گرفتم به تيم ملي کمک کنم. هيچ مشکلي ندارم و هر روز به تجربه‌هايم اضافه مي‌شود. آموختن در روسيه را خيلي دوست دارم و از کوچکترين لحظات بهترين استفاده را مي‌کنم.

حقيقي درباره جشن قهرماني روبين‌کازان پس از بازي با دينامو گفت: واقعاً جشن بسيار شيرين و عجيبي بود. پس از اين که عازم روبين‌کازان شديم و پاي خود را از هواپيما پايين گذاشتيم در فرودگاه کازان جمعيتي حضور داشتند که واقعاً نديده بودم. مردم اجازه نمي‌دادند از فرودگاه خارج شويم و مجبور شديم به استاديوم برويم و جشن قهرماني بگيريم تا هواداران دست خالي به منزل خود نروند. پس از آن هم جشن قهرماني رؤيايي را در ورزشگاه خودمان گرفتيم و اين قهرماني هميشه در ياد من مي‌ماند.

وي افزود: من با پرسپوليس قهرماني‌هاي زيادي داشته‌ام اما جشن آن با اين جشن زمين تا آسمان فاصله دارد. من اميدوار هستم با تيمي مستحکم بتوانيم فصل آينده تيمي پرقدرت را بسازيم چون مسئولان کازان به دنبال اين هستند تا تيم در ليگ‌هاي اروپايي به قهرماني برسد.

حقيقي در خاتمه يادآور شد: اين قهرماني تازه اول راه من بود و روحيه من را چند برابر کرد. با مسائل ريز و درشت آشنا شدم و آماده هستم تا مسئولان روبين‌کازان به من اعتماد کنند و من را درون دروازه قرار دهند. خوشبختانه ديگر با روسيه و فضاي آن کاملاً آشنا شدم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:حقيقي,شبي رؤيايي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حقيقي: شبي رؤيايي را سپري کردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)