امضاي فتح‌الله‌زاده پاي حاشيه‌سازي‌ جباري خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

امضاي فتح‌الله‌زاده پاي حاشيه‌سازي‌ جباري

به گزارش خبرگزاري فارس، هر وقت در استقلال از حاشيه خبري مي‌شود، مي‌توان رد پاي مجتبي جباري را در آن ديد؛ بازيکني که اگر چه ظاهر آرامي دارد اما در چند سال اخير عامل بسياري از حاشيه‌ها بوده است.

هنوز فراموش نکرده‌ايم روزي را که مجتبي جباري چه حرف‌هايي عليه مديريت باشگاه به زبان آورد. هنوز از يادمان نرفته انتقادهاي تند و تيز شماره 8 استقلال از پرويز مظلومي را؛ آنجايي که گفت اين مربي فقط تماشا مي‌کند و کار خاصي انجام نمي‌دهد.

 

 هنوز به ياد داريم که چگونه جباري براي باشگاه خط و نشان کشيد و گفت که اگر کرار در اين تيم باشد، يک دقيقه هم براي استقلال بازي نمي‌کند؛ اتفاقي که باعث جدايي کرار شد. شايد نياز به گفتن نباشد که اين بازيکن در زمان مربيگري قلعه نويي نيز چه حاشيه‌هايي به وجود آورد و چه کارهايي کرد.

 

ديروز اما جباري چشمه ديگري از توانايي‌اش در به حاشيه بردن تيم را نشان داد. او يک تنه و البته با هماهنگي و همکاري ساير بازيکنان تعطيلي تمرين استقلال را کليد زد و در نقش کارگردان به خوبي اين کار را انجام داد. بازيکنان استقلال هم بازيگران خوبي بودند و جباري را همراهي کردند.

 

اين اتفاق در حالي رخ داد که استقلال چهارشنبه هفته جاري در آخرين ديدار ليگ قهرمانان به مصاف نسف قارشي ازبکستان مي‌رود که بازي حساسي براي آبي‌ها محسوب مي‌شود.

 

جباري به بهانه مشکلات مالي تمرين استقلال را تعطيل کرد تا علي فتح‌الله‌زاده شاکي‌تر از گذشته عليه هافبک تيمش موضع بگيرد.

 

 فتح‌الله‌زاده ساعت 16:05 روز گذشته در گفت‌وگو با فارس گفته بود: کاسه صبر من لبريز شده است. مجتبي جباري که عامل تعطيلي تمرين استقلال بود را به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال معرفي کرديم و با توجه به اغتشاشي که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.

 

وي ادامه داده بود: واقعاً تعجب مي‌کنم؛ جباري در حالي امروز تمرين را به هم ريخته که امسال همه پولش را دريافت کرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط  170ميليون تومان از زمان واعظ‌ آشتياني باقي مانده است. از بس که لي‌لي به لالاي جباري گذاشته‌ايم هر تصميمي که دلش مي‌خواهد مي‌گيرد. باشگاه هم او را جريمه سنگيني خواهد کرد.

 

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه شايد بهتر بود باشگاه استقلال پيش از اين برخوردهاي محکم‌تري با اين بازيکن انجام مي‌داد خاطرنشان کرد: مي‌گفتيم او جوان است و خواستيم از او حمايت کنيم. جباري براي باشگاه تعيين تکليف مي‌کند و مي‌گويد مربي‌تان خوب نيست يا توپ‌ها به درد نمي‌خورد. انگار او نمي‌داند که اين توپ‌ها را AFC به ما داده است. اصلاً انتظار نداشتم که او امروز چنين کاري کند.

 

ساعتي بعد مجتبي جباري که عادت دارد پس از حاشيه سازي عذرخواهي کند و يا کارش را توجيه کند در مصاحبه‌اي گفت که منظورش فتح‌الله‌زاده نبوده و خطاب او افراد ديگري هستند که کاري نمي‌کنند.

 

همين مصاحبه کافي بود تا فتح‌الله‌زاده در چرخشي 180 درجه‌اي حرف‌هاي خودش را زير سؤال ببرد. مديرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در گفت‌وگو با برنامه ورزش از نگاه 2 با اشاره به مصاحبه‌اش با يکي ديگر از رسانه‌ها گفت: من نگفتم جباري دو سال محروم مي‌شود بلکه گفتم براي بازيکني که تيم را به اغتشاش مي‌کشد، يک تا دو سال جريمه در نظر مي‌گيرند اما جباري شامل حال اين موضوع نمي‌شود.

 

فتح‌الله‌زاده که گويي مصاحبه جباري به مذاقش خوش آمده بود، اينگونه حرف‌هايش را ادامه داد: مي‌خواهيم برخورد پدرانه داشته باشيم. حرف‌هاي جباري درست و منطقي است اما سپاهان که قهرمان شده يا پرسپوليس هيچ کدام از آنها پول بازيکنانشان را به صورت کامل نداده‌اند. چه زماني در آخر فصل پول را تسويه مي‌کنند؟ در خانواده از اين اختلافات به وجود مي‌آيد. اين اتفاقات عمدي و از روي کينه نيست و گاهي اوقات بچه‌ها از اين کارها مي‌کنند. جباري جريمه مي‌شود اما مطمئنم در ازبکستان يار و ياور استقلال خواهد بود و با بازي غيرتمندانه‌اش کمک مي‌کند تا اين مشکل حل شود.

 

مديرعامل باشگاه استقلال افزود: چون حرف‌هاي جباري منطقي است نبايد زورگويي را سرلوحه کارمان قرار دهيم. وقتي بازيکني حرف درست مي‌زند نبايد بگوييم نادرست مي‌گويي. کار جباري خوب نبوده ولي حرفش درست بوده است.

 

به گزارش فارس مشابه چنين حرف‌ها و اتفاقاتي را پيش از اين ديده‌ بوديم. جايي که جباري انتقاد مي‌کرد و باشگاه استقلال مي‌بخشيد. ذهن فراموشکار ما هنوز فراموش نکرده که چگونه باشگاه استقلال پس از انتقادات تند جباري از مظلومي او را تنها يک جلسه محروم کرد تا شماره 8 به بازي با پرسپوليس برسد.

 

حرف‌هاي شب گذشته فتح‌الله‌زاده چنين ذهنيتي را به وجود مي‌آورد که او و مجموعه باشگاه استقلال براي نتيجه گيري حتي حاضرند اصولشان و مسائل اخلاقي را زير سؤال ببرند؛ آن دفعه در دربي و اين بار براي آسيا.

 

 

 

حال سؤال اين است که اگر جباري درباره فتح‌الله‌زاده آن صحبت‌ها را انجام نمي‌داد باز هم شاهد چرخش 180درجه‌اي مدير عامل استقلال مي‌بوديم؟ آيا اتفاقات گذشته براي باشگاه استقلال درس عبرت نشده است؟ آيا واقعا برخورد پدرانه با جباري جواب مي‌دهد؟ آيا يک بازيکن حق دارد تمرين تيمش را تعطيل کند؟

 

چگونه است جباري بعدازظهر اغتشاشگر مي‌شود و شب با معرفت؟ آقاي فتح‌الله‌زاده اين پارادوکس را چگونه بپذيريم؟ قبول کنيم که مصاحبه جباري نقشي در تغيير صحبت‌هاي شما نداشته است؟ جباري بايد چند بار يک اشتباه را تکرار کند تا برخوردي فراتر از برخورد پدرانه با او صورت گيرد؟ آيا کارها به معني تاييد بازيکن سالاري نيست؟

 

آقاي فتح‌الله‌زاده! امروز امضاي شما پاي حاشيه‌سازي‌هاي جباري ديده مي‌شود چرا که اگر از ابتدا برخورد درستي مي‌کرديد اين اتفاق‌ها رخ نمي‌داد. مطمئن باشيد ديري نمي‌گذرد که جباري بار ديگر استقلال را به حاشيه مي‌کشاند. در اين نکته شک نکنيد؛ چرا که تاکنون شک کرديد و ضربه‌اش را هم خورديد. البته که در اين ميان مظلومي هم نقش دارد که اگر او مي‌خواست شايد با جباري پس از انتقادات تندش برخورد محکم‌تري صورت مي‌گرفت.

 

چگونه است که جباري هر کاري مي‌خواهد انجام دهد و هر وقت که اراده کند، مي‌تواند استقلال را به هم بريزد؟ آيا اين به خاطر برخوردهاي گذشته فتح‌الله‌زاده و باشگاه استقلال نيست؟ آيا نبايد پاسخ اين سؤال را در جمله خود فتح‌الله‌زاده که روز گذشته به فارس گفته بود" از بس که لي‌لي به لالاي جباري گذاشته‌ايم هر تصميمي که مي‌خواهد مي‌گيرد" جستجو کنيم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:فتح‌الله‌زاده,جباري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    امضاي فتح‌الله‌زاده پاي حاشيه‌سازي‌ جباري

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)