ويسي: تلاش مي‌کنم پيکان را آسيايي کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ويسي: تلاش مي‌کنم پيکان را آسيايي کنم

به نقل از سايت باشگاه پيکان، عبدالله ويسي با ابراز خرسندي از شروع همکاري‌اش با باشگاه پيکان به رسم کسوت از فرهاد کاظمي رخصت مي‌گيرد: پيکان ساختار خيلي خوبي دارد و از مديران جوان و لايقي بهره مي‌برد که به درد فوتبال ايران و ايران‌خودرو مي‌خورند. از اينکه انتخاب پيکان و اين افراد هستم خوشحالم، اميدوارم يک سال خوب در کنار آنها داشته باشم. ضمن اينکه از زحمات فرهاد کاظمي و دستيارانش کمال تشکر را دارم که تيم را مقتدرانه ليگ برتري کردند. اميدوارم هر کجا هستند موفق باشد. از طريق سايت باشگاه از ايشان رخصت مي‌گيرم و اميدوارم بتوانم راه ايشان را مقتدرانه ادامه دهم.

 

 سرمربي جديد پيکان هدفش آسيايي کردن اين تيم خواهد بود: «تمام تلاش و نيت من اين است که يک کار جديد در اين باشگاه ارايه دهم. يک کار سالم و خوب و در نهايت سهميه آسيا را بگيرم.»ويسي دور جديد تمرينات پيکان را از 18 خرداد آغاز خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:ويسي,پيکان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ويسي: تلاش مي‌کنم پيکان را آسيايي کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)