استقلال ستاره کهکشان ورزش آسيا است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

استقلال ستاره کهکشان ورزش آسيا است

پس از اينکه علي فتح الله زاده در کمپ حضور پيدا و با خبرنگاران مصاحبه کرد به جمع بازيکنان استقلال اضافه شد. جلسه فتح الله زاده با بازيکنان بسيار کوتاه بود و بلافاصله بازيکنان خود را براي تمرين آماده کردند و تمرين آغاز شد.

فتح الله زاده سپس بار ديگر در جمع خبرنگاران قرار گرفت و شروع به صحبت در مورد کمپ استقلال کرد. او در بين صحبت هايش با کري خواندن براي پنالتي زدن و بيان اينکه حريف مي طلبد از نقطه کرنر ضربه اي را به سمت دروازه فرستاد که اين ضربه گل شد.


مديرعامل باشگاه در جواب خبرنگاري که گفت شما که خودت بازيکن خوبي هستي چرا فوتباليست نشدي گفت: اين هم حرف بدي نيست. در اين بي پولي بايد خودم به ميدان بيايم.


فتح الله زاده در اين باره که گفته مي شود تمام اتفاقات ديروز و امروز فرافکني خود باشگاه بوده تا اگر به نسف قارشي باختند توجيه داشته باشند، اظهار داشت: اگر ما در اين مسابقه نتيجه نگرفتيم مي گوييم بد بازي کرديم. مگر هميشه استقلال از گروه خود بالا رفته است؟ از زماني که من از اين تيم رفتم  استقلال بالا نرفته است. من با استقلال يک بار به فينال رفته ام و دو بار هم سومي و چهارمي را کسب کردم. يک مقام اولي مانده که ان شاء الله امسال آن را هم بدست مي آوريم.


وي در پاسخ به سؤال که به جباري چه گفته است، عنوان کرد: گفتم تو کار اشتباهي کردي،‌ فنايت نمي کنم ولي به موقع تنبيه ات مي کنم.


فتح الله زاده در اين باره که چه ميزان او را جريمه کرده اند، گفت: ما به کميته انضباطي فدراسيون او را معرفي کرده ايم. او جريمه مي شود. چرا بايد ما جريمه شويم و تيم ببازد و گريه هوادار در بيايد. جباري جريمه مي شود و بايد پرداخت کند.


مديرعامل باشگاه استقلال در انتقاد به اين مسئله که يکي از ليدرهاي باشگاه استقلال با يکي از گزارشگران برخورد بدي داشت، گفت: ما خبرنگاران را دوست داريم. اگر ليدري اين کار را کرده با او برخورد مي کنم. شما عزيزان ما هستيد و به همه ارکان باشگاه گفته ام که خبرنگاران گوش و چشم ما هستند و حتي اگر عليه ما چيزي بنويسند نبايد ناراحت شويم. کار شما اين است که انتقاد کنيد و ما هم حمايت کنيم.


وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که هنکه در مصاحبه با يک روزنامه آلماني گفته ديگر در استقلال نمي ماند، گفت: استقلال ستاره کهکشان ورزش آسيا است. همه بي صبرانه مي خواهند به اين تيم بيايند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    استقلال ستاره کهکشان ورزش آسيا است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)