دنيزلي: به بازيکنانم اعتقاد دارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنيزلي: به بازيکنانم اعتقاد دارم

مصطفي دنيزلي در مورد ديدار با روز سه شنبه الشباب گفت: با آمادگي کامل و روحيه خوب به امارات آمديم و هر کاري از دستمان برآيد انجام مي‌دهيم تا پيروز شويم. الشباب هم مي‌خواهد جبران شکست 6 بر يک را کند. آنها اگرچه انگيزه‌اي براي صعود ندارند اما با تمام تلاش مقابل ما ظاهر مي‌شوند و اين امري طبيعي در فوتبال است. بازيکنان ما روحيه خوبي دارند و در چهره‌شان مي‌بينم که مي‌خواهند پيروز و موفق شوند.

سرمربي پرسپوليس در مورد حذف نام مهدوي‌کيا از فهرست بازيکنان پرسپوليس و سپس حضور اين بازيکن در امارات گفت: وقتي مهدوي‌کيا سر تمرين نيامد تعجب کردم. ظاهرا او براي کاري به اداره مالياتي رفته بود که به ما نگفته بود و سوء تفاهم ايجاد شد. پس از آن تصميم گرفتيم مهدوي کيا را به امارات بياوريم و مشکل خاصي هم نبود.


دنيزلي در مورد اينکه پرسپوليس کنوني چقدر با تيم دلخواهش فاصله دارد، خاطرنشان کرد: پرسپوليس فاصله زيادي با تيم دلخواه من دارد اما من به بازيکنان اعتقاد دارم. قبل از بازي هم نمي‌خواهم در مورد موارد مختلف حرف بزنم. مي‌خواهم فقط به الشباب فکر کنم و اين تيم را شکست دهيم زيرا فقط در ليگ قهرمانان آسيا فرصت داريم و بازيکنان بايد خودشان را به ما نشان دهند.


وي اظهار داشت: دوست نداريم براي بازي حذفي به عربستان برويم و اسير اتفاقات شويم. مي‌‌خواهيم با يک پيروزي خوب به ايران برگرديم و مقابل هواداران پرشور خود بازي کنيم. به همين دليل براي برد مقابل الشباب به ميدان مي‌رويم و نيم نگاهي هم به بازي ديگر گروه داريم تا اگر شرايط مهيا شد، صدرنشين شويم.


دنيزلي در مورد اينکه تيمش را با سيستم هجومي به ميدان مي‌فرستد يا نه گفت:‌ عادت ندارم در مورد سيستم تيم قبل از بازي حرف بزنم. در ميدان مسابقه همه چيز را خواهيد ديد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:دنيزلي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنيزلي: به بازيکنانم اعتقاد دارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)