بازگشت پيکان به قزوين منطقي نيست خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بازگشت پيکان به قزوين منطقي نيست

محمد جمشيدي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برنامه‌هاي هيئت مديره باشگاه پيکان براي آينده تيم فوتبال اين باشگاه ضمن بيان مطلب فوق گفت: کاري که امسال دو باشگاه نفت تهران و صباي قم در مسابقات ليگ انجام دادند، راه بسياري خوبي را براي رسيدن به موفقيت نشان داد که در فصل جاري اين راه را در باشگاه پيکان ادامه خواهيم داد.

وي با تقدير از تلاش فرهاد کاظمي و بازيکنان تيم پيکان براي رساندن اين تيم به ليگ برتر، افزود: برخلاف تفکر بسياري که گزينه اصلي رسيدن به قهرماني را مسائل مالي مي‌دانند و اعتقاد دارند، بايد 30 ميليارد هزينه کرد تا يک تيم قهرمان ليگ شود، صبا و نفت نشان دادند مي‌توان با برنامه‌ريزي و انتخاب صحيح بازيکنان، به موفقيت نهايي دست يافت.


سرپرست باشگاه پيکان تهران در مورد حواشي بسياري که در روزهاي اخير براي اين باشگاه ايجاد شده، تاکيد کرد: متاسفانه وقتي تيمي موفقي مي‌شود و مي‌خواهد کارش را با آرامش پيش ببرد، اين مسائل را برايش ايجاد مي‌کنند اما امروز بدور از اين حواشي، در باشگاه و تيم آرامش حاکم است.


وي با تبريک به دو باشگاه سپاهان براي قهرماني در ليگ و تراکتورسازي تبريز به جهت کسب سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا، اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ريزي هيئت مديره، مي‌خواهيم در اين فصل نتايجي را کسب کنيم که شايسته نام و اعتبار اين باشگاه قديمي ايران باشد.


جمشيدي در مورد بحث انتقال دوباره پيکان به قزوين با صراحت اعلام کرد: قطعا چنين اتفاقي نخواهد افتاد، گرچه استاندار قزوين در مصاحبه‌اي اعلام کرده است، دنبال بازگشت پيکان به قزوين هستيم اما ديگر چنين اراده‌اي در هيئت مديره کارخانه و باشگاه پيکان نيست و پيکان تمرينات و مسابقاتش را در تهران پيگيري خواهد کرد.


وي در اين خصوص ادامه داد: يک فصل تيم پيکان به قزوين رفت اما پس از کلي هزينه به ليگ دسته اول سقوط کرديم و امروز پس از يکسال تلاش، زحمت و هزينه اين تيم را به ليگ برتر آورديم، هيچ منطقي نمي‌پذيرد دوباره تيم را به قزوين بفرستيم.


رئيس هيئت مديره باشگاه پيکان در پايان در مورد زمان انتخاب مديرعامل جديد باشگاه پيکان گفت: در شرف انتخاب مديرعامل آينده باشگاه هستيم و اميدواريم طي روزهاي آينده مديرعامل را انتخاب کنيم تا ايشان از ابتداي برنامه‌هاي آماده‌سازي در کنار تيم باشند و برنامه‌هاي به بهترين شکل براي موفقيت پيکان پيگيري کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:پيکان,قزوين,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بازگشت پيکان به قزوين منطقي نيست

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)