دنيزلي: اميدوارم بازي‌ها جوانمردانه باشد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنيزلي: اميدوارم بازي‌ها جوانمردانه باشد

دنيزلي در نشست خبري قبل از بازي با الشباب امارات گفت: با توجه به شرايط جدول به اهميت بازي با الشباب کاملا واقف هستيم و خودمان را براي يک بازي سخت آماده کرده‌ايم. الشباب تيم خوبي است و ما در تهران توقع نداشتيم اين تيم را 6 بر يک شکست دهيم.

وي با اشاره به عدم همزماني ديدارهاي روز پاياني اظهار داشت: نمي‌خواهم بگويم براي اين بازي ترس دارم اما مثل بقيه جاها مسابقات پاياني بايد همزمان برگزار شود. حتي در ليگ اروپا هم همينطور است اما اشکالي ندارد و براي ما مهم نيست، ما آمده‌ايم که يک نتيجه خوب بگيريم. من چيز ديگري نمي‌توانم بگويم و اگر حرفي درباره بازي بود، گفتم.

 

دنيزي که با اصرار خبرنگاران عرب‌زبان مواجه شده بود در پاسخ به اين سوال که آيا بي‌انگيزگي الشباب کار شما را راحت کرده يا سخت عنوان کرد: اين موضوع کار ما را سخت و بازي را براي ما خطرناک مي‌کند. الشبابي‌ها دوست دارند کار جديدي انجام دهند و به همين دليل کار ما راحت نيست.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که شما براي 3 امتياز به امارات آمده‌ايد يا يک امتياز گفت: براي 3 امتياز آمده‌ايم اما اگر بخواهيم يک امتياز بگيريم بايد مراقب باشيم.

 

وي در جواب سوال ديگري که آيا فکر مي‌کنيد بازي در هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا جوانمردانه برگزار مي‌شود گفت: در تمام دوران بازيگري و مربيگري‌ام همه بازي‌ها را جوانمردانه ديدم. اينجا هم انشاءالله همينطور خواهد بود و مشکل خاصي نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:دنيزلي,الشباب امارات,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنيزلي: اميدوارم بازي‌ها جوانمردانه باشد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)