قرارداد ويسي با پيکان وجاهت قانوني دارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قرارداد ويسي با پيکان وجاهت قانوني دارد

''مجتبي رمضان بيگي '' گفت : عبدالله ويسي در فصل گذشته قراردادي دو ساله را با صبا منعقد کرد اما تنها يک سال از آن قرارداد شامل تعهدات مالي از سوي باشگاه صبا مي شد.



وي افزود: در ابتداي فصل پيش با ويسي توافق کرديم که تعهدات مالي براي سال دوم قرارداد را پيش از آغاز فصل دوم همکاري با او مشخص کنيم که اينگونه قرارداد از سوي فدراسيون فوتبال براي سال دوم وجهه قانوني ندارد و به همين دليل ويسي مي توانسته است با تيم ديگري وارد مذاکره يا عقد قرارداد شود.



وي گفت : در جلسه فردا شب هيات مديره باشگاه صبا با استاندار قم مسايل مالي فصل بعد و هم چنين مربيان مورد نظر جهت انجام مذاکره مشخص خواهند شد.



رمضان بيگي ادامه داد: در اين جلسه نام چند مربي ليگ برتري که با هيچ تيمي قرارداد ندارند را به صورت اولويت بندي شده ارائه خواهيم کرد و با توجه به شرايط و رزومه هر مربي در پايان جلسه اولويت هاي ما براي مذاکره مشخص خواهد شد.



وي افزود: هيچ گزينه خارجي را براي مربيگري صبا در فصل آينده مدنظر نداريم و سرمربي اين تيم در فصل آينده يک گزينه داخلي خواهد بود.



وي خاطر نشان کرد: وضعيت ادامه همکاري بازيکناني که قراردادشان با صبا به پايان رسيده است و حتي بازيکناني که هنوز با ما قرارداد دارند منوط به مشخص شدن سرمربي جديد تيم است.



بازي هاي هفته پاياني ليگ يازدهم برتر فوتبال ايران جمعه گذشته به پايان رسيد و طي آن تيم صباي قم با کسب تساوي بدون گل در مقابل تيم فجر سپاسي شيراز در جدول رده بندي 50 امتيازي شد و ضمن ايستادن در رده چهارم جدول ، سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را کسب کرد.



نزديک ترين تعقيب کننده صباي قم براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا تيم نفت تهران بود که در مقابل استقلال تهران با نتيجه سه بر صفر بازنده شد و با 49 امتياز در رده پنجم جدول ايستاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:ويسي,پيکان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قرارداد ويسي با پيکان وجاهت قانوني دارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)