قاسمپور:تلاش مي کنيم قهرمان ليگ ياحذفي شويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قاسمپور:تلاش مي کنيم قهرمان ليگ ياحذفي شويم

ابراهيم قاسمپور در خصوص تمديد قرارداد خود با باشگاه مس کرمان و همچنين برنامه کاري خود در اين تيم ضمن بيان مطلب فوق گفت: هم من و هم مسئولان باشگاه مس کرمان از بين گزينه هاي مختلفي که داشتيم به اين جمع بندي رسيديم که بهترين انتخاب براي يکديگر در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر هستيم.

وي در همين خصوص افزود: من 8 هفته هدايت تيم مس کرمان را در رقابت هاي ليگ برتر برعهده داشتم و طي اين مدت شناخت خوبي از بازيکنان تيم به دست آوردم. در آن زمان هنگامي که هدايت تيم مس را بر عهده گرفتم مسئولان باشگاه مس از من خواستند که ابتدا مانع از سقوط تيم به رقابت هاي ليگ يک شوم و پس از آن نيز جايگاه تيم را در جدول ليگ ارتقا دهم که خوشبختانه توانستيم به اين مهم دست پيدا کنيم.

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان در پاسخ به اين پرسش که آيا به مسئولان باشگاه مس کرمان مبني بر قهرماني در رقابت هاي ليگ برتر و جام حذفي و يا کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا وعده داده ايد، گفت: من قولي ندادم اما طبيعي است که مسئولان هر باشگاهي با توجه به هزينه اي که مي کنند و امکاناتي که فراهم مي کنند انتظاراتي از سرمربي تيم خود دارند بنابراين اگر موفق به جذب بازيکنان مد نظر خود بشوم، همه تلاش خود را خواهم کرد تا تيم مس کرمان در يکي از رقابت هاي ليگ برتر و جام حذفي قهرمان شود يا حداقل بتوانيم سهميه حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که چه برنامه اي در فصل نقل و انتقالات دارد، تاکيد کرد: برنامه اوليه من اين است که 60 درصد از بازيکنان فعلي تيم را حفظ کرده و اگر بتوانيم سهميه 6 بازيکن ليگ برتري و 3 بازيکن خارجي خود را نيز جذب کنيم.

قاسمپور در پاسخ به اين پرسش که آيا سعد محمدي، مدير عامل شرکت ملي مس ايران از شما خواسته که اردوي خود را در کمپ باشگاه رئال مادريد و يا هامبورگ برگزار کنيد، گفت: در ديداري که با سعد محمدي داشتيم وي قول داد که از هيچ کمکي براي حمايت از تيم دريغ نخواهد کرد و حتي پيشنهاد داد که اگر مايل بوديم مي توانيم اردوي خود را در کمپ باشگاه رئال مادريد و يا هامبورگ برگزار کنيم که در آينده نزديک در اين خصوص تصميم گيري خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:قاسمپور,مس کرمان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قاسمپور:تلاش مي کنيم قهرمان ليگ ياحذفي شويم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)