Anonymous:روز شنبه اینترنت ندارید خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

Anonymous:روز شنبه اینترنت ندارید

گروه هکرهای ناشناس یا Anonymous از نیت خود برای قطع اینترنت در روز شنبه آینده یعنی ۳۱ مارس خبر داده و هدف اصلی خود از انجام اینکار را نوعی اعتراض به قانون SOPA عنوان کرده اند. آنها در همین زمینه اعلام کرده اند که

به یاد داشته باشید، این فقط یک اعتراض است، نیت ما از بین بردن اینترنت نیست، بلکه ما فقط آن را بطور موقت از کار می اندازیم. ما به دلیل قانون SOPA، وال استریت، رهبران بی مسئولیت و بانکدارانی که بدنبال تامین نیازهای خودخواهانه خود می باشند، در روز ۳۱ مارس، دسترسی به اینترنت را غیر ممکن می سازیم.

پس به نظر می رسد که "عملیات خاموشی جهانی ۲۰۱۲" با غیر فعال کردن هسته DNS سرورها، اینترنت را از کار خواهد انداخت، بنابراین این عمل دسترسی به وبسایت ها را غیر ممکن می کند. اما در طرف دیگر یک کارشناس امنیت اینترنت ادعا می کند که بعید است اینچنین حمله ای موثر باشد و واقعا هیچ نیازی به نگرانی و ترس نیست.

همچنین Robert Graham از Errata Security در این زمینه می گوید:

بعید است که آنها بتوانند همه اینترنت را قطع کنند. در روزی که آنها قصد انجام این کار را دارند و می خواهند این کار را انجام دهند، در صورتی که این اتفاق هم روی دهد بسیاری از مردم حتی اطلاعی از این موضوع نیز نخواهند داشت. ضمن اینکه فقط به این دلیل که من می گویم آنها نمی توانند این عملیات را انجام دهند، این حرف من به این معنی نیست که آنها توانایی انجام اینچنین کاری را ندارند.

نظر شما در این مورد چیست؟ فکر میکنید این گروه واقعا توانایی انجام این کار را داشته باشد؟ یا فکر میکنید که این گروه فقط برای جلب توجه این بیانیه را صادر کرده اند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:هکر,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    Anonymous:روز شنبه اینترنت ندارید

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)