رحمان احمدي: به دنبال رکورد گل نخوردن نيستم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رحمان احمدي: به دنبال رکورد گل نخوردن نيستم

در اين نشست رحمان احمدي دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان گفت: شرايط تيم ما بسيار خوب است و بازيکنان تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌اند و اميدوارم که بتوانيم هر سه امتياز بازي فردا را کسب کنيم.

وي افزود: من در آسيا به دنبال اين نيستم که يک رکورد کسب کنم و اصلا گل نخورم بلکه به دنبال بهترين عملکرد هستم و اگر در ليگ برتر دروازه‌باني بودم که کمترين گل را خورده‌ام، دليلش تنها من نبوده‌ام بلکه تمامي بازيکنان نقش داشته‌اند و در بازي فردا هم مي‌خواهم به گونه‌اي بازي کنم که گلي دريافت نکنم.

رحمان احمدي خاطرنشان کرد: ما فصل سختي را پشت سر گذاشتيم تا توانستيم قهرمان شويم. هرچند قهرماني ديگر تمام شده است و ما تنها به بازي فردا فکر مي‌کنيم.شک نکنيد که ما پيروز ميدان خواهيم بود و اگر من توانسته‌ام در اين فصل خوب بازي کنم و در مهار ضربات پنالتي نيز موفق باشم اين‌ها را مديون مربي دروازه‌بان‌هاي تيم سپاهان هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:رحمان احمدي,رکورد,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رحمان احمدي: به دنبال رکورد گل نخوردن نيستم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)