تقوي: سرباز سايپا هستم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تقوي: سرباز سايپا هستم

مجتبي تقوي در مورد انتخابش به عنوان سرمربي فصل آينده سايپا گفت: تلاش مي کنم اين تيم موفق باشد. حداکثر تلاشم را مي کنم که به اهداف مورد نظري که باشگاه براي ما تعيين مي‌کند دست پيدا کنم.



 وي در مورد اينکه کريم انصاري فرد را در سايپا حفظ مي کند يا نه گفت: انصاري فرد افتخاري براي سايپا کسب کرد که ماندگار است. به ياد ندارم که تاکنون آقاي گلي ليگ متعلق به سايپا باشد. او جوان برومند ايراني است. کريم فصل آينده بايد در سايپا بماند و فصل آينده بيشتر گلزني کند.



 تقوي با اشاره به داوري هاي فصل گذشته گفت: اگر داوري با سايپا مهربان بود و هفت هشت پنالتي براي اين تيم مي گرفت. انصاري فرد بيشتر گلزني مي کرد. در برخي مسابقه ها نيز به دليل فشار بدني که روي او بود به دليل فشردگي بازي هاي ليگ و تيم ملي نتوانست بيشتر گلزني کند.



 وي در مورد اينکه 15 بازيکن سايپا با اين باشگاه قراداد دارند آنها مي مانند يا مي روند گفت: اين مسايل جز اسرار باشگاه است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:تقوي,سرباز سايپا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تقوي: سرباز سايپا هستم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)