مدير صبا: ويسي 4 جانشين براي خود پيشنهادکرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مدير صبا: ويسي 4 جانشين براي خود پيشنهادکرد

مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: عبدالله ويسي دو هفته پيش اعلام کرد که قصد دارد از باشگاه جدا شود و همان موقع چهار مربي را براي کار در تيم صبا با شرايط موجود پيشنهاد داد.

محسن رمضان‌بيگي در خصوص جدايي عبدالله ويسي از صبا گفت: قرارداد ويسي با باشگاه صبا دو ساله بود، اما سال دوم آن توافقي تمديد مي‌شد. ما از دست ويسي ناراحت نيستيم و وقتي تصميم گرفت از باشگاه جدا شود مشکل خاصي نبود. او بعد از بازي با مس به من گفت که کارش در صبا تمام شده است و دوست دارد فضاي جديدي را تجربه کند.

وي افزود: با اين حال ويسي همان موقع به من گفت که با توجه به شرايطي که تيم صبا دارد چند مربي مي‌توانند در آن بيشتر موفق باشند. به همين خاطر او به ما چهار مربي را پيشنهاد داد تا ما هم با توجه به اهداف و برنامه‌هايي که داريم سراغ‌شان برويم. ويسي گفت که هر کدام از اين مربيان به صبا بيايند مي‌توانند موفق باشند.

مديرعامل باشگاه صبا در ادامه با اشاره به بودجه سال گذشته اين باشگاه تاکيد کرد: مجموع اعتبارات سال گذشته ما براي شش تيم ورزشي 4 ميليارد تومان بود. با اين حال امسال صبا آسيايي شده است و قطعا بايد از نظر بودجه با سال گذشته تفاوت داشته باشيم.

رمضان‌بيگي درباره وضعيت بازيکنان صبا هم يادآور شد: قرارداد 10 بازيکن ما يک‌ساله بود و اين فصل به اتمام رسيد. اين بازيکنان علاقه دارند در صبا بمانند. البته بعضي از مسئولان باشگاه هم تکليف کرده‌اند که بازيکناني مثل رضا عنايتي و مرتضي کاشي حتما قراردادشان را تمديد کنند.

وي همچنين از طرح جديد باشگاه صبا ياد کرد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات جذب فوتباليست‌هاي سرباز هستيم. باشگاه ما تا چند سال پيش نظامي بود و مي‌توانستيم بازيکنان سرباز را جذب کنيم. حالا هم در صورتي که موافقت مسئولان ارشد نظام وظيفه را بگيريم اين طرح مجددا در باشگاه صبا اجرايي مي‌شود.

عبدالله ويسي پس از آنکه اين فصل تيم فوتبال صباي قم را به رده چهارم رساند از اين باشگاه جدا شد. او قراداد دو ساله‌اي را با باشگاه پيکان امضا کرده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:مدير صبا,ويسي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مدير صبا: ويسي 4 جانشين براي خود پيشنهادکرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)