نمي‌توانيم با کيفيت ليگ به جام‌جهاني برويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نمي‌توانيم با کيفيت ليگ به جام‌جهاني برويم

کارلوس کي‌روش در پايان تمرين صبح امروز (سه‌شنبه) تيم‌ملي در مورد وضعيت بازيکنان اين تيم براي ديدار با ازبکستان گفت: همه چيز خيلي خوب پيش مي‌رود و با بازيکناني که در اختيار داريم کارها را به خوبي جلو مي‌بريم. اميدوارم همه چيز تا بازي دوستانه‌مان در ترکيه به بهترين شکل ادامه پيدا کند و خودمان را به بهترين شکل براي مرحله مقدماتي جام جهاني آماده کنيم.

مهر کي‌روش در مورد شناختش از ايران اظهار داشت: روزي که آمدم اطلاعاتم از ايران کمتر بود در اين مدت خيلي از چيزها را ياد گرفتم آمادگي و اطلاعاتم از فوتبال ايران بيشتر شد و اميدوارم با تکيه بر اين اطلاعات به هدف‌مان که صعود به جام جهاني است برسيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص عصبانيت بيش از اندازه‌اش در تمرين امروز تاکيد کرد: من از اينکه شما مي‌گوييد براي نخستين بار است اينگونه عصباني شده‌ام سورپرايز شدم من هميشه جدي بوده و با جديت کارها را پيگيري مي‌کنم اما وقتي تمرينات دفاعي را دوره مي‌کنيم بايد بازيکنان همان برنامه‌اي که مي‌خواهم اجرايي کنند.

کي روش در اين خصوص اضافه کرد: بازيکنان بايد روي برنامه هاي دفاعي بيشتر تمرکز و دقت کنند اما زماني که تاکتيکي هاي تهاجمي تمرين مي شود بازيکنان آزادي عمل بيشتري دارند. ما بايد در زمان دفاع جزئيات ريز را رعايت کنيم تا در آينده دچار مشکل نشويم.

وي صحبت هايش را اينگونه کامل کرد: اين خيلي مهم است که در تمرينات خوب باشيم زيرا آن رفتاري که در مسابقات ليگ برتر ارائه مي‌کنيم نمي توانيم در بازي‌هاي بين‌المللي اجرا کنيم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي در پاسخ به سئوال ديگر که فکر مي کنيد با شرايط فعلي مي توانيد به هدف بزرگ‌تان که رسيدن به جام جهاني است دست يابيد، کلمه "انشاءالله" را مطرح کرد و گفت: اميدواريم بتوانيم به اهدافمان برسيم.

وي در خصوص غيبت کادر پزشکي، اميد نمازي و خسرو والي‌زاده در تمرينات تيم ملي تصريح کرد: اين مسائل در حال حل شدن است و اميدوارم امروز بعدازظهر کاملا برطرف شده و همه چيز اوکي شود.

کي‌روش با اشاره به اينکه در حال حاضر دنبال راهکارها و راه حل هايي است تا مشکلات را پشت سربگذارد ادامه داد: من روي مشکلات تمرکز نمي کنم و تنها دنبال راه حل هايي هستم تا به هدفهايمان برسيم. ما براي برآورده شدن اهدافمان بايد مشکلات را فراموش کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در مورد تعاملش با علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، اظهار داشت: تنها چيزي که در حال حاضر وظيفه من مي باشد اين است که کارم را به نحو احسن انجام دهم با رئيس فدراسيون نيز تعامل دارم و پيگير اهداف‌مان هستم. ولي اگر فکر مي کنيد راه حل مشکلات تيم ملي در دست کفاشيان و کي روش است اشتباه فکر کرده ايد ما نياز به حمايت داريم.

کي روش در پاسخ به اين سوال که نياز به حمايت و کمک چه کساني داريد، تصريح کرد: تمام افراد بايد به تيم ملي کمک کنند. اگر روزنامه ها و مطبوعات را بخوانيد متوجه مي شويد مشکلات تيم ملي چيست. اين مسائل را شما مي نويسيد و روي مشکلاتي خصوصا مسائل مالي تاکيد مي کنيد. ما امروز نياز به حمايت داريم تا به اهدافمان برسيم.

وي همچنين اظهار داشت: ما احتياج به تعامل و درک بهتر ميان تيم ملي و باشگاه ها داريم. من اين موضوع را دوباره تکرار مي کنم و از گفتن بارها و بارهاي آن خسته نمي شوم. نمي دانم شايد چيني يا ژاپني صحبت مي کنم که اکثر افراد متوجه صحبت هايم نشده اند. جام جهاني از ماه ژوئن (خرداد) برايمان شروع مي شود و از روزي که به ايران آمده ام و ماموريت تيم ملي را قبول و کارم را شروع کرده ام. هدف اولم صعود به جام جهاني است.

سرمربي تيم ملي افزود: از کي مي خواهيم تمام تعامل و همفکري خود را براي موفقيت تيم ملي به کار ببريم؟ چه زماني؟ اگر اين کار را مي خواهيد 2014 انجام دهيد دير است. براي رسيدن به هدف بزرگان کار از امروز و همين اردو شروع شده است و مسابقات مقدماتي جام جهاني از اهميت بالايي برخوردار است.

کي‌روش در بخش پاياني گفتگويش با خبرنگاران به مطلب جالبي اشاره کرد و افزود: براي نخستين بار در 32 سال کار حرفه ايم قراردادم را در دفتر وزير امضا کردم. اتفاقي که در طول زندگي من نيفتاده بود. براي همين است که مي گويم نياز به حمايت هاي لازم از سوي تمام افراد را دارم.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا امروز اين افراد از شما حمايت نمي کنند تصريح کرد: اين چيزي است که شما در روزنامه ها نوشتيد و من مي خوانم. اين نظر شماست و من در اين خصوص نظري نمي دهم. اين مسائل در روزنامه ها و مطبوعاتي که شما مي نويسيد مطرح شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:ليگ,جام‌جهاني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نمي‌توانيم با کيفيت ليگ به جام‌جهاني برويم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)