مشکل کادر فني و پزشکي تيم ملي حل شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مشکل کادر فني و پزشکي تيم ملي حل شد

دور جديد تمرينات آماده سازي تيم ملي فوتبال کشورمان براي ديدار با ازبکستان در مرحله چهارم و نهايي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در حالي طي روزهاي گذشته در زمين شماره يک کمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد که اميد نمازي مربي، خانبان آناليزور، خسرو والي‌زاده مدير رسانه‌اي و اعضاي کادر پزشکي تيم ملي در اين تمرينات حضور نداشتند.

 خسرو والي‌زاده در خصوص اين مسئله اظهار داشت: خوشبختانه مشکلات و بحث‌هايي که وجود داشت با حسن نيت مسئولان فدراسيون فوتبال حل شد و از فردا چهارشنبه همگي در خدمت تيم ملي خواهيم بود.

 وي افزود: براي رسيدن به هدف اصلي تيم ملي که صعود به جام جهاني 2014 برزيل است، نياز به اتحاد بين مردم، مسئولان و همه عوامل شاغل در تيم ملي است، به همين دليل نبايد اين مسائل کوچک بزرگ شود. امروز همه اعضاي کادرفني و بازيکنان با جديت و قدرت کارشان را دنبال مي‌کنند تا بتوانيم در دو ديدار حساس برابر ازبکستان و قطر به نتيجه دلخواه دست يابيم.

 

 مدير رسانه‌‌اي تيم ملي فوتبال کشورمان در مورد زمان حضور لژيونرها در تمرين تيم ملي اظهار داشت: جواد نکونام به ايران آمده است اما براي استراحت پس از پايان مسابقات لاليگا، پس از هماهنگي با اعضاي کادرفني از پنجشنبه در اردوي تيم ملي اضافه مي‌شود. ضمن اينکه همه بازيکنان بايد تا روز پنجشنبه خود را به کادرفني تيم ملي معرفي کنند.

 

 والي‌زاده در پايان گفت: اسامي بازيکنان دعوت شده از تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان به تيم ملي، چهارشنبه شب و بعد از بازي استقلال برابر نسف قارشي ازبکستان اعلام مي‌شود و کي‌روش اميدوار است همه ملي‌پوشان روز پنجشنبه در اردوي آماده‌سازي تيم ملي حضور يابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:کادر فني,پزشکي,تيم ملي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مشکل کادر فني و پزشکي تيم ملي حل شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)