اظهارات عزيز محمدي درباره دروازه‌بان خارجي خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اظهارات عزيز محمدي درباره دروازه‌بان خارجي

عزيزالله محمدي که اين روزها بعد کنار گذاشته شدن توسط کفاشيان از سازمان ليگ تصميم گرفته در سکوت و با چراغ خاموش حرکت کند، حرف‌هاي جديد و جالبي زد.


قرار بود آرمناک ايراني شود

او در ابتداي بحث در پاسخ به منتقداني که اين روزها از داخل فدراسيون فوتبال و رسانه‌ها و همچنين عادل فردوسي‌پور که عزيز محمدي را باعث و باني قانون منع دروازه‌بان خارجي مي‌داند گفت: «من يازده سال است که در هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال حضور دارم و مي‌دانم که بحث استفاده نکردن از گلر خارجي از فدراسيون دادکان کليد خورد. چرا که در آن زمان گلرهاي فيکس تيم‌هاي ليگ برتر همگي خارجي بودند و دروازه‌بانان بااستعدادي چون مهدي رحمتي پشت خط افرادي چون آرمناک پطروسيان مي‌ماندند و فوتبال ما قبل از مسابقات جام‌جهاني دچار فقر دروازه‌بان شده بود و ما فقط ابراهيم ميرزاپور را به عنوان گلر فيکس تيم ملي داشتيم. حتي کار به جايي رسيد که بحث پيشنهاد براي دروازه‌باني تيم ملي و تغيير مليت آرمناک پيش آمد. آرمناک هم به گفت اگر من تغيير مليت بدهم بايد به من ضمانت پنج‌ساله بدهيد که فيکس مي‌مانم.»

عزيز محمدي در ادامه افزود: «بعد از آن بود که پيشنهادي از طرف عقلا به ما داده شد تا براي خودکفا شدن در اين پست از حضور خارجي‌ها صرف نظر کنيم اما دادکان برکنار شد و اين موضوع به سرانجام نرسيد تا اين‌که بعد از انتخابات فدراسيون فوتبال که هيئت رئيسه جلسه اولش را با رئيس سازمان تربيت‌بدني برگزار کرد آقاي کيومرث هاشمي معاون وقت سازمان برگه‌اي را به ما نشان داد که در آن درباره اين موضوع پيشنهاد شده بود و ما هم بعد از آن اين بحث را در هيئت رئيسه سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال به مشورت گذاشتيم که با اکثريت آرا تصويب شد و مدارکش هم موجود است.»

 

خودشان امضا کردند، خودشان هم انتقاد مي‌کنند

عزيز محمدي وقتي بحث را تا اينجا پيش برد با انتقادي تند نسبت به بهروان که در هيئت‌رئيسه قبلي فدراسيون فوتبال يکي از امضاکنندگان اين قانون بود گفت: «دوستاني که اين بحث را براي فرار از انتقادها راه انداخته‌اند جزو کساني بودند که پاي اين قانون را امضا کردند و حالا طوري موضع مي‌گيرند که انگار فقط عزيز محمدي بوده که مخالف حضور دروازه‌بان خارجي در ليگ برتر بوده است.»

او سپس با ذکر يک خاطره به انتقاد از عادل فردوسي‌پور پرداخت و گفت: «در همان زمان که آرمناک دروازه‌بان فيکس سپاهان بود و مهدي رحمتي هم در فجرسپاسي خودش را مطرح کرده بود باشگاه سپاهان براي پيوستن او 170 ميليون تومان به رحمتي داد و حدود 170 ميليون هم به فجر پرداخت. بنابراين بحث اين‌که اين قانون باعث گران شدن دروازه‌بان‌ها شده خيلي منطقي نيست.»

 

فقط 5 باشگاه مشکل مالي ندارند

بعد از اين صحبت‌ها عزيز محمدي به مسائل و مشکلات تيم‌هاي ليگ برتر اشاره کرد و گفت به‌جز فولاد خوزستان، سپاهان، نفت تهران، نفت آبادان و مس کرمان باقي تيم‌ها داراي مشکلات مالي هستند و بدهي‌هاي زيادي به بار آورده‌اند که اگر دولت و مجلس پيش‌قدم نشوند شايد به غير از 5باشگاهي که نام برده‌ام بقيه مجوز حرفه‌اي شدن را دريافت نکنند. من پيشنهاد مي‌دهم که براي پيشبرد اهداف فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها مجلس طرحي را براي سازمان صداوسيما ارائه کند تا حق پخش واقعي براي 3 سال که 90 ميليارد تومان است را به فوتبال پرداخت کنند. چرا که فوتبال کمک بسياري را براي جذب مخاطب به صدا و سيما مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:عزيز محمدي,دروازه‌بان خارجي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اظهارات عزيز محمدي درباره دروازه‌بان خارجي

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)