تمرين تيم ملي فوتبال برگزار شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تمرين تيم ملي فوتبال برگزار شد

بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) وارد کمپ تيم‌هاي ملي شدند و پيش از شروع رسمي تمرين به آرامي با يکديگر تمرين سبکي را انجام دادند.



در سوي ديگر زمين نيز نمازي و آقاجانيان مشغول چيدن گل ميخ‌ها و نشانه‌هاي مربوط به تمرين امروز بودند.



دکتر خانلري و تيم پزشکي تيم ملي به همراه اميد نمازي و خسرو والي زاده (مدير رسانه اي تيم ملي) که در تمرين روز گذشته تيم ملي غايب بودند، امروز در کنار ملي‌پوشان حضور داشتند. دليل غيبت روز گذشته اين افراد، مشخص نبودن وضعيت تمديد قراردادشان اعلام شده بود.



همچنين پيش از اين که تمرين رسما آغاز شود، کارلوس کي‌روش، نمازي، آقاجانيان، کريم انصاري فرد و محسن فروزان در کنار يکي از دروازه‌هاي موجود در زمين مسابقه پنالتي مي‌دادند .



در بخش اول اين مسابقه کي‌روش به دروازه‌اي که فروزان در آن ايستاده بود، پنالتي زد و نمازي و آقاجانيان هم او را تشويق کردند . در ادامه کي‌روش درون دروازه‌ ايستاد تا انصاري فرد به او پنالتي بزند، در اين لحظات شيطنت‌هاي کي‌روش در کسوت يک دروازه‌بان بسيار جالب توجه بود، چرا که او مانند دروازه‌بانان حرفه‌اي با پرش‌هاي بلند ديرک دروازه‌ را لمس مي‌کرد و با جابجا کردن توپ کاشته شده در نقطه پنالتي سعي مي‌کرد که تمرکز انصاري فر را بر هم زند!



مدير رسانه اي تيم ملي در حاشيه تمرين با بيان اين که جواد نکونام هم اکنون در ايران به سر مي‌برد، گفت: اين بازيکن از روز پنجشنبه در تمرينات تيم ملي حاضر مي‌شود. وي همچنين گفت تيم ملي در روز شنبه يک بازي تمريني را پشت درهاي بسته برگزار مي‌کند و پس از يک روزي تعطيلي روز دوشنبه عازم خارج از کشور خواهد شد.



ساعت 10:30 تمرين تيم ملي با صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش براي بازيکنان رسما آغاز شد. صحبت‌هاي کي‌روش حدود 10 طول کشيد.



پس از پايان يافتن صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش بازيکنان با دستور او و هدايت دستيارانش به تمرين‌هاي کششي و گرم کردن پرداختند. اين تمرين هم حدود 10 دقيقه به طول انجاميد.



در ادامه ملي‌پوشان فوتبال ايران به مدت حدود 15 دقيقه در گروه‌هاي چهار نفره پاس‌هاي سريع و حرکات ترکيبي را تمرين کردند و سپس با تشکيل دو تيم سبز و قرمز به تمرين حرکات تيمي و پرسينگ پرداختند.



** پزشک تيم ملي فوتبال از دستور قطعي کفاشيان براي حل مشکل قرارداد کادر پزشکي تيم ملي خبر داد.



دکتر عليرضا شهاب در گفت و گو با خبرنگار ايسنا درباره وضعيت ملي‌پوشان فوتبال ايران، گفت: وضعيت همه بازيکنان خوب است و تنها رضا حقيقي کمي از ناحيه زانو دچار کوفتگي شده بود که در طي دو روز گذشته درمان شد. هادي عقيلي هم امروز در قطر کار با توپ را شروع مي‌کند و تا آخر هفته‌ به ما اضافه مي‌شود. ما هم با ارزيابي که از او خواهيم داشت، نظر خود را به کادر فني اعلام مي‌‌کنيم.



وي ادامه داد: اشکان دژاگه همان طور که اعلام شده بود و با توجه به نظر پزشک تيمشان هشت هفته‌ از ميادين به دور خواهد بود،‌ اما در طول مدت درمان او را کاملا تحت نظر خواهيم داشت. از تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس هم که ديشب در ليگ قهرمانان آسيا بازي داشتند، هيچ مصدوميتي گزارش نشده است و چهار بازيکني که در ليگ‌هاي خارجي بازي مي‌کنند پنجشنبه به ما ملحق مي‌شوند.



پزشک تيم ملي فوتبال در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا مشکل قرارداد کادر پزشکي تيم ملي که باعث شده بود روز گذشته در تمرين غايب باشند، به کجا انجاميد؟ گفت: از صميم قلب مي گويم که آقاي کفاشيان و دکتر هاشميان (رييس کميته‌ پزشکي فدراسيون فوتبال) حسن نيت دارند و به دنبال حل کردن مشکل ما بودند. آن‌ها به ما قول مساعد و دستور قطعي دادند که مشکلمان حل شود و از آن‌ها تشکر مي‌کنم که دغدغه‌ ما را برطرف کردند.



وي در پايان گفت: کار در تيم ملي يک افتخار است و هدف از اين کار هم اعتلاي نام ايران است، اين مسايلي هم که در چند روز گذشته مطرح شد با نظر شخص کارلوس کي‌روش و در راستاي کار حرفه‌اي مطرح شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:تيم ملي فوتبال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تمرين تيم ملي فوتبال برگزار شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)