مبعلي: كي‌روش نسبت به ليگ امارات نظر مثبتي ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مبعلي: كي‌روش نسبت به ليگ امارات نظر مثبتي ندارد

هافبك پيشين تيم ملي فوتبال ايران درباره مسايل مختلف از جمله حضور در امارات، ‌بازگشت به ايران و تيم ملي به اظهار نظر پرداخت.

ايمان مبعلي در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به دوبي، درباره وضعيتش در تيم الشارجه گفت: از اين تيم جدا شدم و هنوز تصميمي نگرفته‌ام. دو، سه‌ هفته ‌اي است كه مصدوميتم تمام شده و منتظرم ببينم كه شرايط چگونه پيش خواهد رفت. انتخاب الشارجه تصميم اشتباهي بود و من به اين دليل اين تصميم را گرفتم كه فكر مي‌كردم كه تيم خوبي است، اما وقتي قرارداد بستم متوجه شدم كه تنها دو، سه بازيكن را مي‌شناسم و بقيه بازيكناني هستند كه از ليگ دسته دو به اين تيم آمده‌اند.

مبعلي درباره دليل وضعيت نابسامان شارجه در رقابت‌هاي اين فصل امارات، گفت: تيم فصل خوبي را پشت سر نگذاشت، چهار بار مربي عوض شد. من امسال از لحاظ بدني در بهترين شرايط بودم و با تمام وجود تمرين مي‌كردم. تا وقتي كه در تيم بودم الشارجه در رده هشتم يا نهم قرار داشت. نمي‌خواهم بگويم كه رفتن من باعث بحراني شدن شرايط شد، اما پس از جدايي من الشارجه از 12 بازي يك مساوي و 11 باخت به دست آورد و به رده انتهاي جدول رفت. تمام اميد آن‌ها جام حذفي بود كه آن را هم با شكست در مرحله نيمه نهايي مقابل الجزيره از دست دادند.

هافبك پيشين استقلال در پاسخ به اين سوال كه قبول داريد باشگاه الشارجه براي ايراني‌ها آمد ندارد؟ گفت: فكر مي‌كنم كه شارجه تيم خوبي بود و امسال اين بلا سرش آمد. تيمي كه در سه ماه فقط يك مساوي به دست مي‌آورد ديگر وضعيتش مشخص است. پنج، شش سال پيش وضعيت اين گونه نبود.

مبعلي درباره انتظارش براي دعوت شدن به تيم ملي از سوي كي‌روش هم خاطر نشان كرد: از وقتي كه به امارات آمده‌ام به تيم ملي دعوت نشده‌ام. حتي زماني كه آماده بودم و فيكس بازي مي‌كردم در تيم ملي جايي نداشتم. در تيم مربي چند بار عوض شد، اما من فيكس بودم و بازي مي‌كردم. با اين وجود به تيم ملي دعوت نمي‌شدم، حالا كه ديگر تازه مصدوميتم تمام شده است، اصلا انتظار ندارم كه به تيم ملي دعوت شوم. فكر مي‌كنم نظر كي‌روش نسبت به ليگ امارات مثبت نيست.

مبعلي درباره تصميمش براي فصل آينده، به ايسنا گفت: هنوز تصميمي نگرفته‌ام. چند پيشنهاد دارم و صحبت‌هايي هم انجام شده، اما فعلا هيچ چيز قطعي نيست.

وي درباره احتمال بازگشتش به ايران و پيوستن به يكي از دو تيم پرسپوليس و استقلال، گفت: از الان نمي‌توانم صحبت كنم، بايد ببينم كه وضعيت چگونه خواهد شد. من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و استقلال و پرسپوليس براي من فرقي ندارد. بايد ببينم كه اوضاع چگونه پيش خواهد رفت. شايد در امارات ماندم. شنيده‌ام كه قرار است از فصل بعد ليگ امارات 14 تيمي شود و اين به اين معني است كه تيم‌ها تعداد بازيكن خارجي بيشتري مي‌توانند جذب كنند، اما همان طور كه گفتم فعلا هيچ چيز معلوم نيست. اگر پيشنهاد خوب از امارات داشتم،‌ مي‌مانم. اما ترجيحم پيوستن به يك تيم ايراني است.

مبعلي در پاسخ به اين سوال كه چرا تعداد ايراني‌هاي شاغل در ليگ امارات كاهش پيدا كرده است، گفت: در گذشته هر تيم اماراتي مي توانست دو بازيكن خارجي جذب كند و به اين دليل تعداد بازيكنان ايراني 11 تا بود. در آن زمان بازيكنان ايراني آنقدر خوب بودند كه اماراتي‌ها مجبور بودند از آن‌ها استفاده كنند، اما در حال حاضر به دلايلي نظرشان نسبت به بازيكنان كشورمان برگشته است.

اين بازيكن ايراني در پاسخ به اين سوال كه چرا مبعلي نتوانست انتظارات را براي پيوستن به يك تيم اروپايي برآورده كند؟ به ايسنا گفت: حق خوري‌هاي زيادي شد. بحث حيف شدن و يا از دست دادن فرصت نيست. شايد در آينده اتفاقي بيفتد كه تمام فرصت‌هاي از دست رفته قبلي را جبران كنم. عمر فوتبال من كه 10 سال نيست. شايد در اين سال‌هاي پاياني فرصتي برايم پيش آيد كه گذشته را جبران كنم.

وي با بيان اين كه از رفتنش به امارات پشيمان نيست، گفت: آن زمان شرايط خوب بود. من تصميم داشتم كه فقط يك سال در امارات بمانم، اما همه چيز به قدري خوب پيش رفت كه من پنج سال ماندم و حالا هم پشيمان نيستم.

مبعلي در پاسخ به اين سوال كه آيا قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر كه از ليگ امارات الگوبرداري شده به سود فوتبال ايران است، گفت: به نظر من تصميم درستي نيست. ما نبايد حضور دروازه‌بانان خارجي را محدود كنيم. اين تصميم براي ليگ يك خوب است كه جوانان بتوانند خودي نشان دهند و پشتوانه ليگ برتر و پشتوانه تيم ملي را بسازند.

هافبك اخراجي الشارجه درباره وضعيت فولاد و عملكرد بد اين تيم در ليگ يازدهم گفت: فولاد البته براي قهرماني بسته نشده بود، اما مي توانست در رده‌هاي پنجم يا ششم قرار گيرد. الان كه به پايان فصل رسيده‌ايم، فولاد چهاردهم شد و اين نشان مي‌دهد كه آن طور كه بايد خوب كار نكرده است. در حال حاضر فركي به اين تيم پيوسته است. اميدوارم ايشان كه 10 ـ 12 سال در تيم ملي فعاليت داشته‌اند بتوانند فولاد را به شرايط گذشته باز گردانند.

ستاره پيشين استقلال كه سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي را هم دارد درباره عملكرد آبي پوشان در اين فصل، به ايسنا گفت: به نظر من استقلال راضي‌ كننده كار كرد. بازيكنان مهمي مانند مجيدي از اين تيم جدا شدند، بازيكناني مانند ميداوودي، تيموريان و جباري هم چند بار مصدوم شدند و اين مساله دست كادر فني و سرمربي تيم را بست، اما با وجود همه اين شرايط به نظر من عملكرد استقلال راضي كننده بود.

مبعلي در پايان درباره وضعيت تيم ملي و بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، گفت: تيم ملي بايد حتما به جام جهاني صعود كند. حتي شرايطش فراهم است كه بعد از صعود از گروهش هم به مرحله بعدي راه پيدا كند. من در حال حاضر 29 سال سن دارم و در جام جهاني 31 ساله خواهم بود. دوست دارم به تيم ملي برگردم و براي كشورم مثمر ثمر باشم. اما همه چيز بستگي به نظر كادر فني دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:مبعلي,كي‌روش,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مبعلي: كي‌روش نسبت به ليگ امارات نظر مثبتي ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)