کرانچار: دوست دارم ورزشگاه را طلايي ببينم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کرانچار: دوست دارم ورزشگاه را طلايي ببينم

زلاتکوکرانچار در نشست خبري پيش از بازي فردا با استقلال در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: فردا بازي بزرگي براي دو تيم بزرگ ايراني است و باعث تأسف است که يکي از اين دو تيم حذف مي‌شود. انگيزه‌هايي داريم که بايد ببريم تا به مرحله بعدي برسيم. تيم ما شرايط خوبي دارد.

وي افزود: يک جام بزرگ گرفته‌ايم و سعي مي‌کنيم قدم بزرگتري برداريم و جام آسيايي را به اصفهان بياوريم. در طول فصل بهترين تيم ايران بوديم و مي‌خواهيم اين بهترين را به نمايش بگذاريم.

کرانچار در خصوص مصدومان سپاهان عنوان کرد: تيم پزشکي در تلاش است حسن جعفري را به اين مسابقه برساند اما حسن اشجاري نمي‌رسد.

سرمربي سپاهان درباره اينکه مسابقه استقلال و سپاهان سوپرجام به حساب مي‌آيد اظهار داشت: در مورد اين مسأله فکر نمي‌کنم و همه فکرم اين است که به مرحله بعد برسيم. استقلال به خاطر از دست دادن جام و سپاهان به خاطر قهرماني در اين جام بازي زيبايي را به نمايش مي‌گذارند. انرژي زيادي داريم و مي‌خواهيم با کيفيت به سمت قهرماني آسيا پيش رويم و با توجه به فرم و استيل تيم مطمئن هستم که بازي زيبايي انجام مي‌دهيم.

کرانچار در پاسخ به اين سؤال که فشردگي بازي‌هاي استقلال بيشتر از سپاهان بوده تاکيد کرد: نمي‌خواهم بگويم که تيم ما از ابتدا قهرمان بوده اما شخصيت قهرماني داشتيم و اگر استقلال نتوانسته‌ از امتيازات خود دفاع کند تقصير ما نيست. ما از لحاظ تاکتيکي خودمان را براي قهرماني آماده کرديم.

کرانچار در پايان خطاب به هواداران سپاهان گفت: از آنها مي‌خواهم فردا در شرايطي به استاديوم بيايند که قبل از بازي ورزشگاه پر شود و من فردا ورزشگاه را طلايي ببينم.

فابيو جانوآريو هافبک برزيلي سپاهان هم در خصوص بازي فردا گفت: بازي ما با استقلال از همه نظر سخت است اما انگيزه و تمرکز ما براي صعود به مرحله بعد بسيار زياد است. ما براي رسيدن به قهرماني در آسيا تلاش مي‌کنيم. گرفتن سه جام در ايران براي من کافي نيست و دوست دارم قهرماني در آسيا را هم به کارنامه‌ام اضافه کنم.

تيم‌هاي فوتبال استقلال و سپاهان فردا سه شنبه از ساعت 20:30 و در چارچوب مرحله حذفي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:کرانچار,قلعه‌نويي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کرانچار: دوست دارم ورزشگاه را طلايي ببينم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)