جانواریو: استقلال را شکست می دهیم/ قهرمانی در آسیا آرزوی بی نظیر من است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جانواریو: استقلال را شکست می دهیم/ قهرمانی در آسیا آرزوی بی نظیر من است

وقتی می گوید که خودش و تیمش قهرمانی در آسیا را می خواهند یعنی اینکه در بازی با استقلال این تیم بازنده میدان است. فابیو جان واریو هافبک برزیلی سپاهان در مورد بازی روز سه شنبه با استقلال می گوید:«هدف ما گرفتن یک جام دیگر است.ما در لیگ قهرمان شده ایم و حالا می خواهیم که در لیگ قهرمانان هم جام بیاوریم.خود من تاکنون سه جام در ایران گرفته ام اما فکر می کنم نیاز به یک جام دیگر هم دارم
او این را گفت و ادامه دادالبته من برای استقلال احترام خاصی قائل هستم و با صراحت می گویم که مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی می کنیم ولی مطمئن باشید تلاش زیادی می کنیم تا بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.قهرمانی در آسیا یکی از آرزوهای بی نظیر من است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:جانواریو,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جانواریو: استقلال را شکست می دهیم/ قهرمانی در آسیا آرزوی بی نظیر من است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)