رونالدو: شايسته توپ طلا هستم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رونالدو: شايسته توپ طلا هستم

کريستيانو رونالدو در گفت و گو با روزنامه‌‌ »مارکا» اسپانيا گفت که اگر سرمربي تيم معتقد است من امسال شايسته کسب توپ طلا هستم، حتما حق با او است.

وي که در اين فصل رقابت‌هاي لاليگا جام قهرماني را با رئال مادريد بالاي سر برد، افزود: اميدوارم که اين قهرماني براي چند فصل ديگر هم تداوم يابد. ما الان بهتر از بارسلونا هستيم و اين را ثابت کرديم. فصل را با 9 امتياز اختلاف نسبت به شاگردان گوارديولا به پايان رسانديم و جام قهرماني را بالاي سر برديم. و اين دستاورد بزرگي به شمار مي‌آيد.

وي درباره ليگ قهرمانان اروپا گفت: ما امسال بازي‌هاي بسيار خوبي را در اين رقابت‌ها به نمايش گذاشتيم. به خودم از 10 نمره کامل و به رئال مادريد نمره 9 را مي‌دهم. در آستانه قهرماني قرار داشتيم، اما متاسفانه در بازي مقابل بايرن‌ مونيخ با بدشانسي مواجه شديم و در ضربات پنالتي باختيم. اما به هواداران مي گويم که نگران نباشيد، فصل آينده دهمين قهرماني رئال مادريد در اين رقابت‌ها را رقم خواهيم زد.

ستاره پرتغالي رئال مادريد درباره جام ملت‌هاي اروپا 2012 گفت: بر اين باورم که تيم‌هايي مثل اسپانيا، هلند و آلمان شانس‌هاي اصلي قهرماني در اين رقابت‌ها هستند، اما بدانيد که پرتغال همه را غافلگير خواهد کرد.

ستاره سابق منچستر يونايتد که در سال 2008 به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شد، درباره اين سوال که امسال چه کسي بيشترين شانس را براي کسب توپ طلا دارد، گفت: نمي‌توانم بگويم که آيا من شايسته کسب توپ طلا هستم يا نه؟ اما من فصل بسيار خوبي را با رئال مادريد پشت سر گذاشتم و قهرمان سخت‌ترين ليگ جهان شدم. اگر مورينيو معتقد است که من شايسته کسب توپ طلا هستم، پس حتما هستم. اميدوارم که در يورو 2012 نمايش خوبي داشته باشم. چرا که اين شانس مرا براي کسب توپ طلا بيشتر مي‌کند. ولي زياد به چنين موضوعاتي فکر نمي‌کنم.

رونالدو در حالي خودش را شايسته‌ي توپ طلا مي‌داند که در رقابت انفرادي با مسي هم در اروپا و هم در اسپانيا آقاي گلي را به مهاجم آرژانتيني بارسلونا واگذار کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:رونالدو,توپ طلا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رونالدو: شايسته توپ طلا هستم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)