حرف هاي بودار طالب لو خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حرف هاي بودار طالب لو

 

به گزارش جام ، چند سال است که باشگاه پرسپوليس به من پيشنهاد مي دهد اما بايد بگويم که به دليل علاقه زياد به هواداران استقلال و اين تيم به پرسپوليس نمي روم هر چند که هواداران پرسپوليس را دوست دارم. چه پيش از مصدوميت و چه بعد از آن پرسپوليسي ها به من محبت زيادي نشان دادند و بعد از مصدوميتم در بيمارستان و يا از طريق ايميل جوياي احوالم بودند. اين اواخر که پرسپوليس نتايج خوبي نمي گرفت با هواداران اين تيم احساس همدردي مي کردم اما بهتر است به خاطر هواداران دو تيم به پرسپوليس نروم. احتمال بازگشتم به استقلال وجود دارد. فعلا سه تيم سپاهان، استقلال و پرسپوليس درگير ليگ قهرمانان آسيا هستند و منتظر هستم اين مسابقات تمام شود.

اين ها حرف هاي وحيد طالب لو است که در جديدترين مصاحبه اش مطرح کرده و مي توان از آن نکات جالبي استخراج کرد. اول اين که اين نخستين اظهار نظر صريح طالب لو در مورد نرفتن او به پرسپوليس طي روزهاي اخير است. او تا زماني که وضعيت گلر خارجي مشخص نبود هيچگاه از نرفتن به پرسپوليس نگفت و همه چيز را به آينده موکول مي کرد اما حالا مي داند که سرخپوشان گلر خارجي شان را حفظ مي کنند و براي جذب گلر ايراني حاضر به هزينه بالايي نيستند و همين کار را به جايي رسانده که اين اظهار نظر صورت بگيرد.

او از احتمال بازگشت به استقلال مي گويد. احتمالي که با حضور مظلومي و مهدي رحمتي چيزي در حد صفر است مگر آن که قرار باشد در اردوي آبي ها اتفاق تازه اي رخ دهد. فراموش نکرده ايم اين دروازه بان روز 3آذر 90 بعد بازي شاهين و استقلال در ورزشگاه آزادي چه گفت. دروازه‌بان شاهين در مورد عدم رويارويي با مظلومي پيش از ديدار گفت: «من به هيچ عنوان بلد نيستم ادا در بياورم و هيچ گاه "شو" بازي نمي‌کنم و دوست ندارم چنين کاري انجام دهم. اين کار را انجام دادم که مردم بدانند چه دليلي باعث شد که من از استقلال دور شوم. مدت‌ها برنامه‌ريزي‌هايي انجام دادند تا من از استقلال دور شوم.»

وي افزود: «به تمام پيشکسوتان استقلال احترام مي‌گذارم اما مسائلي است که باعث شد از استقلال دور شوم.»

طالب‌لو گفت: «بازي برابر استقلال سخت بود. استقلال تيم بزرگي است و پتانسيل‌ زيادي دارد. بازي 2 بر صفر باخته را به تساوي کشانديم و در دقايق پاياني و روي يک اتفاق گل سوم را دريافت کرديم. به نظرم تنها هنر استقلال اين است که در اين فصل قهرمان نشود.»

دروازه‌بان شاهين در پاسخ به اين سؤال که آيا از سرمربي استقلال ناراحت است، گفت: «طبيعي است که ناراحت باشم زيرا با برنامه ريزي باعث دوري من از استقلال شدند. بازي ندادن به موقع من و در ترکيب قرار دادن من زماني که در اوج نبودم يکي از دلايلي بود که باعث شد از استقلال دور شوم زيرا مردم روز بد من را مي‌ديدند.»

وي ادامه داد: «يکي ديگر از دلايلي که مي‌گويم با برنامه ريزي مرا از استقلال دور کردند، اين بود که مظلومي در ميانه‌هاي فصل در پروازي که از اصفهان به تهران داشت با دروازه بان مد نظر خود صحبت کرد و قول و قرارهاي خود را گذاشت.»

طالب‌لو در پاسخ به اين سؤال اين دروازه بان مهدي رحمتي بوده گفت: «بله حتما رحمتي بوده؛ من از اين موضوع مطمئن هستم. دوست ندارم گناه ديگران را بشويم زيرا خودم آنقدر گناهکارم اما از اين امر مطمئن هستم.»

طالب‌لو در مورد بازگشت به استقلال اظهار داشت: «هم اکنون تمام تمرکزم روي شاهين است و نمي‌توانم در مورد اين موضوع صحبت کنم، شايد مظلومي از من خوشش نمي‌آيد ولي اين رابطه متقابل است.»

حالا مظلومي هست. همان مربي که به زعم طالب لو هنر مي خواست تا استقلال را قهرمان نکند! کسي که خودش گفته بود از همديگر خوششان نمي آيد و اين رابطه متقابلي است. آيا قرار است امير برگردد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:طالب لو,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حرف هاي بودار طالب لو

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)