ايران قدرت بلامنازع گروه سوم است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ايران قدرت بلامنازع گروه سوم است

روزنامه الاتحاد روز پنجشنبه نوشت: تجربه تيم ايران موجب شده تا کارشناسان فوتسال آسيا، اين تيم را به عنوان مهمترين نامزد براي صدرنشيني گروه سوم يازدهمين دوره مسابقات فوتسال آسيا قرار دهند.

اين روزنامه اماراتي اضافه کرد: با حضور ايران تيم هاي قطر ، استراليا و کره جنوبي بايد براي کسب عنوان دوم گروه سوم اين مسابقات رقابت کنند.

روزنامه الاتحاد به سوابق تيم فوتسال کشورمان در مسابقات آسيايي اشاره کرد و افزود: جايگاه نخست اين مسابقات از آغاز شکل گيري اين رقابت ها در سال 1999 تاکنون در قبضه ايران است و اين کشور تنها در سال 2006 در ازبکستان با شکست مقابل ژاپن جايگاه خود را از دست داد.

اين روزنامه به حضور وحيد شمسايي در تيم ايران اشاره کرد و افزود: اين بازيکن در هفت دوره مسابقات قهرماني آسيا عنوان بهترين گلزن را به خود اختصاص داده است و اين بازيکن در کنار ساير بازيکنان تيم ايران از جمله محمد کشاورز ، قدرت تيم ايران را افزايش مي دهد.

الاتحاد در ادامه به ساير تيم هاي گروه سوم مسابقات فوتسال قهرماني آسيا اشاره کرده و آورده است:

استراليا که در سال 2006 به فوتبال آسيا پيوست سابقه حضور در نيمه نهايي اين مسابقات در سالهاي 2007 ، 2008 و 2010 را دارد.

به نوشته اين روزنامه اماراتي ، تيم استراليا در سال 2007 با نتيجه هشت بر صفر از ايران شکست خورد ، در سال 2008 با نتيجه پنج بر دو مغلوب تايلند شد و در سال 2010 مقابل استراليا با نتيجه پنج بر سه شکست خورد.

قطر ديگر گروه سوم اين مسابقات پس از سال 2005 براي دومين بار توانسته است به مرحله نهايي مسابقات قهرماني فوتسال آسيا راه يابد.

اين تيم در مسابقات مرحله مقدماتي غرب آسيا مقابل تيم هاي سوريه ، فلسطين ، عربستان سعودي ، کويت و لبنان به برتري رسيد و جواز حضور در مرحله نهايي مسابقات فوتسال آسيا را به دست آورد.

کره جنوبي نيز که از سال 2006 نتوانسته است جواز حضور در مرحله نهايي اين مسابقات را به دست آورد يکي ديگر از تيم هاي گروه سوم مسابقات فوتسال قهرماني آسيا مي باشد.

از مهمترين نتايج کره جنوبي در اين مسابقات مي توان به کسب عنوان هاي دوم در سال 1999 ، سوم در سال 2001 و چهارم در سال 2002 اشاره کرد.

اين تيم در مسابقات مقدماتي يازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا نتايج خوبي را به دست آورده است و با کسب پيروزي هاي پنج بر يک مقابل مغولستان ، هفت بر صفر مقابل هنگ کنگ و هفت بر سه مقابل تايوان جواز حضورز در مرحله نهايي اين دور از مسابقات را به دست آورده است.

مرحله نهايي يازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از روز جمعه با حضور 16 تيم به ميزباني امارات متحده عربي در ''دبي'' برگزار مي شود.

چهار تيم برتر اين رقابت ها به مسابقات فوتسال قهرماني جهان که ماه نوامبر در تايلند برگزار مي شود راه مي يابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:ايران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ايران قدرت بلامنازع گروه سوم است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)