قلعه نويي و مظلومي گزينه هاي اصلي استقلال خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قلعه نويي و مظلومي گزينه هاي اصلي استقلال

''سيداحمد رسولي نژاد'' روز پنجشنبه در بجنورد در گفت و گوي اختصاصي با خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: البته يک گزينه خارجي نيز براي سرمربيگري اين تيم مطرح است که در صورت به نتيجه نرسيدن مذاکرات با گزينه هاي داخلي، نام و مليت وي اعلام مي شود.

وي اضافه کرد: در نشست هيات مديره باشگاه استقلال که يکشنبه آينده برگزار مي شود نام گزينه هاي مورد نظر براي سرمربيگري اين تيم مطرح و در خصوص به خدمت گرفتن آنان راي گيري خواهد شد.

رييس هيات مديره استقلال با تاييد تغيير احتمالي مديرعامل استقلال گفت: در اين خصوص نيز علاوه بر ''علي فتح الله زاده خويي'' مديرعامل کنوني استقلال، دو نفر ديگر مطرح هستند که در نشست هفتم خرداد هيات مديره، در مورد انتخاب يکي از اين افراد نيز بحث و راي گيري مي شود.

رسولي نژاد اظهار داشت: منتخب هيات مديره براي مديرعاملي باشگاه استقلال براي تاييد به وزارت ورزش و جوانان معرفي مي شود که پس از تاييد وزير ورزش و جوانان، به عنوان مديرعامل جديد کار خود را آغاز مي کند.

وي در مورد بدهي باشگاه استقلال نيز گفت: در اين خصوص نيز ارقام 80، 100 و 150 ميليارد ريالي مطرح شده که تا حدودي اين ميزان بدهي براي فصل قبل جاي سوال و ابهام دارد.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت: براساس گزارشي که مديرعامل کنوني داده اين باشگاه سال گذشته از محل تبليغات پيراهن، فروش بازيکنان و کمک وزارت ورزش و جوانان، 150 ميليارد ريال کسب درآمد داشته است.

رسولي نژاد افزود: با وجود اين ميزان درآمد، باز هم ارقام بدهي مزبور مطرح مي شود که اين مسئله بايد در هيات مديره باشگاه مطرح و بر روي آن بحث و تبادل نظر شده و اسناد مديرعامل باشگاه مورد بررسي قرار گيرد.

وي اعلام نهايي ميزان بدهي باشگاه استقلال را منوط به برگزاري نشست روز يکشنبه هفته آينده هيات مديره باشگاه و ارايه گزارش مديرعامل اين باشگاه دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:قلعه نويي,مظلومي,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قلعه نويي و مظلومي گزينه هاي اصلي استقلال

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)