جمشيديان: با سپاهان قرارداد دارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جمشيديان: با سپاهان قرارداد دارم

احمد جمشيديان در خصوص اينکه فصل بعد قراردادش را با سپاهان تمديد مي کند يا خير اظهار داشت: فردا با مسئولان باشگاه جلسه دارم. من يک سال ديگر با سپاهان قرارداد دارم اما بايد با مسئولان تيم صحبت کنم.

وي درباره اينکه گفته بود احساس مي کند نيمکت نشيني اش در سپاهان فني نبوده عنوان کرد: بعد از مصدوميت خيلي زود به تمرينات برگشتم. درحالي که طول مصدوميتم 4 ماه است اما من دو ماهه بازگشتم. بعد از مصدوميت در برخي بازي هاي مي شد فرصت بيشتري به من داده شود اما اين فرصت داده نشد.

جمشيديان تصريح کرد: برخي بازيکنان بودند که هفته ها بد بازي مي کردند اما باز در ترکيب قرار مي گرفتند. البته اين اخلاق کرانچار است که به بازيکنان فرصت مي دهد و خيلي سخت به ترکيب تيم دست مي زند.

اين بازيکن خاطرنشان کرد: با باشگاه سپاهان هيچ مشکلي ندارم و آنها هميشه رفتار حرفه اي با من داشتند. فردا در جلسه اي که با مسئولان دارم تکليفم را روشن مي کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 6 خرداد 1391برچسب:جمشيديان,سپاهان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جمشيديان: با سپاهان قرارداد دارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)