اکبرپور: از آمدن دايي خبر ندارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اکبرپور: از آمدن دايي خبر ندارم

اکبرپور در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال ماندن تو در تبريز کم است مي‌گويد:«‌ من قبلا هم گفتم که اگر شرايط مهيا شود دوست دارم فوتبالم را در تهران ادامه دهم. من مي‌خواهم دوباره براي استقلال بازي کنم ولي فعلا هيچ چيز معلوم نيست. قبلا صحبت‌هايي را با برخي از مسوولان اين باشگاه انجام دادم ولي فعلا چيزي مشخص نيست و بايد منتظر باشم تا تکليف استقلال هم روشن شود.»

اکبرپور در پاسخ به اين سوال که آيا به نظر تو قلعه‌نويي هدايت استقلال را برعهده خواهد گرفت ادامه مي‌دهد:« من اطلاعي از اين موضوع ندارم و هر اتفاقي که بيفتد خود قلعه‌نويي تصميم‌گيرنده است، من نمي‌دانم او چه تصميمي خواهد گرفت.» اکبرپور در پاسخ به اين سوال که اگر قلعه‌نويي در تراکتور بماند دوست داري در اين تيم همچنان بازي کني مي‌گويد:« ماندن يا جدايي قلعه‌نويي از تراکتور به طور حتم در تصميم من تأثير خواهد داشت ولي فعلا نمي‌توانم با قاطعيت درباره فصل آينده صحبت کنم و بايد چند روزي صبر کنم تا همه چيز مشخص شود.»

اکبرپور مورد شايعه حضور دايي در تبريز مي‌گويد:« من از آمدن دايي و خبرهايي که در اين مورد مطرح شده بي‌خبر هستم و اين مسائل به مسوولان باشگاه تراکتور مربوط مي‌شود.»

اکبرپور در مورد مشکلات مالي بازيکنان تراکتور مي‌گويد:« خيلي از بازيکنان مشکل مالي دارند. من نمي‌دانم ديگر بازيکنان تراکتور چگونه پول گرفته‌اند ولي من هنوز 40 درصد پولم را نگرفته‌ام و همچنان منتظرم تا طلبم پرداخت شود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 6 خرداد 1391برچسب:اکبرپور,دايي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اکبرپور: از آمدن دايي خبر ندارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)