احتمال خريد دو بازيکن خارجي براي صنعت نفت خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

احتمال خريد دو بازيکن خارجي براي صنعت نفت

عليرضا خليلي‌نيا در گفتگويي در خصوص آخرين وضعيت خريد بازيکنان صنعت نفت، تصريح کرد: تا الان با يکسري از بازيکناني که در ليست کاستا حضور داشتند صحبت کرديم که با بعضي از آنها به توافق نرسيديم. رضا حقيقي، پژمان نوري، ابراهيم کريمي و احسان حاج صفي از بازيکناني بودند که در ليست ما قرار داشتند، اما حضور هر يک از آنها بنا به دلايلي منتفي شد.

وي افزود: با تعدادي از بازيکنان ديگر هم به توافق رسيده‌ايم که در روزهاي آينده با آنها قرارداد مي‌بنديم. البته "والري الکسانيان" مدافع وسط صنعت نفت در تيم مي‌ماند، اما به احتمال زياد "لئون پاچاچيان" از تيم ما جدا شود.

 

خليلي نيا همچنين از شناسايي دو بازيکن غير آسيايي و يک بازيکن آسيايي خبر داد و تاکيد کرد: يک مدافع برزيلي و يک هافبک دفاعي پرتغالي مد نظر ما قرار دارند. از آنجا که فصل گذشته خط دفاعي ما ضعيف‌ترين خط دفاع بود و گل‌هاي زيادي خورديم، کاستا قصد دارد اين ضعف عمده را با مدافعان خارجي پر کند. ضمن اينکه يک بازيکن آسيايي هم مد نظر داريم که بايد منتظر بعضي از شرايط باشيم. در صورتي که با اين بازيکن به توافق نهايي رسيديم نام او را رسانه‌اي مي‌کنيم.

 

تيم فوتبال صنعت نفت تمرينات خود را از روز 25 خرداد در آبادان شروع مي‌کند. اين تيم روز 31 خرداد به کردان کرج مي‌رود و اردوي آماده سازي خود را تا روز ششم تير در کمپ کردان ادامه مي‌دهد. پس از آن بازيکنان صنعت نفت دو روز استراحت خواهند کرد و مجددا تمرينات اين تيم از هشتم تا بيست و يکم تير در کردان پيگيري مي‌شود. به اين ترتيب صنعت نفت به اردوي خارجي نمي‌رود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:صنعت نفت,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    احتمال خريد دو بازيکن خارجي براي صنعت نفت

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)