بنگر و حسيني هر پيشنهادي دهند مي‌پذيريم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بنگر و حسيني هر پيشنهادي دهند مي‌پذيريم

عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان، درگفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسائل مختلف از جمله آخرين وضعيت تيم سپاهان و نقل و انتقالات فوتبال، به گفتگو پرداخت که در زير از نظرمي گذرانيد:

*پاداش قابل توجهي به حساب بازيکنان واريز کرديم

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص قهرماني سپاهان در فصل جاري رقابتهاي ليگ برتر و همچنين موفقيت اين تيم در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: من سعي کرده ام که در باشگاه سپاهان فضاي خوبي را براي زير مجموعه خود ايجاد کنم که آنها با آرامش و بدون دغدغه فکري به کار خود ادامه دهند. سميعي نژاد، چنين فضايي را براي من بوجود آورده و به تبع آن من نيز يک جو آرام و بدون حاشيه را براي کادر فني و بازيکنان تيم ايجاد کرده ام.

 

وي افزود: من در باشگاه سپاهان هيچگاه مديريت وعده نکردم بلکه کاري کردم که بازيکنان تيم بر اساس عملکرد ما قضاوت کرده تا هميشه به حرفهايي که به آنها زده و قولهايي که مي دهيم اعتماد کنند. به عنوان مثال پس از شکست دادن تيم استقلال  در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، بدون آنکه بازيکنان خبر داشته باشند صبح بعد از بازي پاداش قابل توجهي را به حسابشان واريز کرديم.

 

*سپاهان پتانسيل قهرماني درليگ قهرمانان آسيا را دارد

مديرعامل باشگاه سپاهان در همين خصوص تاکيد کرد: البته هميشه اين کار را در باشگاه سپاهان انجام مي دهيم، يعني ابتدا پول را به حساب بازيکنان و کادر فني واريز مي کنيم و بعد به آنها دراين خصوص اطلاع رساني مي کنيم. مطمئن باشيد اگر در يک مجموعه همه به هم اعتماد داشته باشند نتايج خوبي بدست خواهد آمد، مطمئن باشيد با شرايط فعلي سپاهان پتانسيل قهرماني در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا را دارد.

 

*عماد رضا ديگر جايي در سپاهان ندارد و با او برخورد قانوني مي‌کنيم

رحيمي در خصوص وضعيت عماد رضا با باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: عماد رضا به هيچ وجه ديگر در باشگاه سپاهان جايي نخواهد داشت و با او برخورد قانوني خواهيم کرد.

 

*براي تمديد قرارداد به بنگر و حسيني گفتم هر مبلغي پيشنهاد دهيد مي‌پذيريم

رحيمي در خصوص برنامه باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر به خبرنگار مهر گفت: ما به افتخاراتي که در اين فصل دست پيدا کرديم با همين بازيکنان و کادر فني بوده، بنابراين نيازي نمي بينيم که به ترکيب تيم قهرمان دست بزنيم. در حال حاضر هدف اصلي ما اين است که با حفظ بازيکنانمان به راهي که در پيش گرفته ايم، بويژه در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ادامه دهيم.

 

وي درهمين خصوص افزود: براي حفظ بازيکنان هر خواسته اي که داشته باشند قبول مي کنيم اما اگر بازيکني تحت هيچ شرايطي نخواهد بماند، با زور نمي توانم وي را نگه دارم.هر ورزشکاري، درهر باشگاهي که عضويت دارد بايد با همه وجودش در اختيار آن باشگاه باشد. اگر بازيکني قلبش با تيم باشد همه مسائل و مشکلات او را حل مي کنيم تا با آرامش خاطر به کارش در تيم سپاهان ادامه دهد.

 

مديرعامل باشگاه سپاهان تاکيد کرد: هرتصميمي که در زمينه نقل و انتقالات مي گيريم با هماهنگي کرانچار بوده و او بايد دراين خصوص نظرنهايي بدهد. تا اين لحظه جدايي هيچکدام از بازيکنان ما از جمله محسن بنگر و سيد جلال حسيني قطعي نشده و به آنها گفتم هر زماني و هر مبلغي که شما پيشنهاد دهيد، براي تمديد قراردادتان حاضريم بپذيريم. البته تا اين لحظه برونو سزار و جان واريو قرارداد خود را تمديد کرده اند، ضمن اينکه محمد باقر صادقي دروازه بان تيم ذوب آهن را نيز جذب کرده ايم.

 

*درباره مذاکره با فرشيد طالبي و پژمان منتظري صحبتي ندارم

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مذاکره با فرشيد طالبي و پژمان منتظري به عنوان جايگزينهاي بنگر و حسيني و همچنين برخي از بازيکنان ديگر مانند ايران نژاد و پولادي، گفت: من دراين خصوص صحبتي ندارم چون درباره نقل وانتقالات بازيکنان با کرانچار صحبت کرده ام ، او گفته ابتدا بازيکناني را که مي خواهم بياوريد تا اگر دراين بين بازيکني نيز از تيم جدا شد مشکل خاصي بوجود نيايد و عملکرد تيم تحت تاثير جدايي آن بازيکن قرار نگيرد.

 

*خواهشي که در چارچوب قانون نيست

رحيمي در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپوليس با سپاهان تاکيد کرد: من از رويانيان عذر خواهي مي کنم چون در بحث فوتبال حرفه اي هر باشگاهي مي تواند هر مبلغي به هر بازيکني که خواست بدهد و حق طبيعي بازيکن هم اين است به هر جا که پول بيشتري بدهند برود.

 

وي درهمين خصوص افزود: اگر پرسپوليسي ها بازيکني از تيم ما بگيرند ناراحت نمي شوم چون در فوتبال حرفه اي بايد روحيه حرفه اي نيز داشته باشيم، اما من خواهشي نيز دارم که در چارچوب قانون نيست، آنهم اين است که در حال حاضر با توجه به اينکه ما تنها نماينده ايران در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا هستيم تا جايي که امکان دارد بازيکنان ما را نبرند و دراين خصوص به ما کمک کنند. البته مي دانم اين خواهش و درخواست من غيرممکن است چون هر مديري به فکر باشگاه خودش است.

 

اگر بازيکني بيش از 600 ميليون ارزش داشته باشد راه قانوني براي قراردادش پيدا مي‌کنيم

مدير عامل باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها تصريح کرد: ما تا اين لحظه قانون سقف قرارداد را رعايت کرده ايم اما اگر مجبور شويم راههاي قانوني آنرا پيدا کرده و اين موضوع را حل مي کنيم. با توجه به حضور ما در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا و برخي از بازيکنان ملي پوشي که در اختيار داريم، قانون اجازه بستن قرارداد تا سقف 600 ميليون تومان را به ما مي دهد، اما اگر ببينم بازيکني هست که ارزشي بيش از 600 ميليون تومان دارد راه قانوني را براي پرداخت قرارداد مالي وي پيدا مي کنم.

 

*نمي توانم ببينم تيم‌هاي ديگر بازيکنان ما را به راحتي مي‌برند

وي درهمين خصوص تاکيد کرد: من نمي توانم بشينم و ببينم که تيمهاي ديگر بازيکنان ما را به راحتي مي برند. ما نيز تلاش مي کنيم که علاوه بر حفظ بازيکنانمان بهترين بازيکناني را که نياز داريم جذب کنيم.

 

*با سود فروش يانوش سزار را جذب کرديم

رحيمي خاطر نشان کرد: من يک بازيکن خارجي جا به جا کردم و متعاقب آن برونو سزار را جذب کرديم و در اين بين 100 هزار دلار نيز سود برديم. من يانوش را به شهرداري دادم و براي اين انتقال 300 هزار دلار از مبلغ قراردادش را ندادم و  100 هزار دلار نيز بابت اين انتقال گرفتم و سزار را نيز با حدود 200 هزار دلار جذب کردم.

 

*مديرعامل باشگاه سپاهان نشدم که بلندگوي مشکلات مالي شوم

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مشکلات مالي اين باشگاه و ميزان بدهي آن گفت: من هيچگاه مبلغ بدهي باشگاه سپاهان را اعلام نکرده ام چه زماني که به عنوان مدير عامل باشگاه سپاهان کار خود را شروع کردم و چه در حال حاضر که تيم در رقابتهاي ليگ برتر قهرمان شده و به مرحله يک چهارم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا صعود کرده است. اگر ما مدام فرياد بزنيم فلان مبلغ بدهي داريم مگر چيزي حل مي شود؟ مديرعامل باشگاه سپاهان نشدم که بلندگوي مشکلات و بدهيهاي باشگاه بشوم.

 

*هزينه هاي اين فصل ما به مراتب کمتر از فصل قبل بود

وي در همين خصوص تاکيد کرد: من اجازه نداده و نمي دهم که بدهي هاي باشگاه روي تيم اثر بگذارد و راه حل کردن معضل بدهي هاي باشگاه را نيز پيدا کرده ام. در طي 30 سال خدمتم در جامعه ورزش هيچوقت دنبال بهانه گيري نبوده و همواره به دنبال راه کار بوده ام. امسال نه تنها اجازه نداديم بدهي هاي ما افزايش پيدا کند بلکه آن را کاهش نيز داده ايم. به عنوان نمونه هزينه اي که در اين فصل براي تيم کرديم به مراتب کمتر از هزينه فصل گذشته بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:بنگر,حسيني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بنگر و حسيني هر پيشنهادي دهند مي‌پذيريم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)