اولادي: هميشه سر خواستنم دعواست خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اولادي: هميشه سر خواستنم دعواست

مهرداد اولادي درباره حضور نداشتن در ليست دنيزلي اظهار داشت: همانطور که همه مي‌دانند سال بسيار بد و سياهي را پشت سر گذاشتم. متاسفانه مصدوميت‌هاي پي‌درپي اجازه نداد تا براي پرسپوليس بازي‌هاي زيادي انجام دهم و به همين دليل دنيزلي صلاح دانست در ليستش نباشم.

وي افزود: در هر صورت به 10 بازيکني که در ليست دنيزلي هستند، تبريک مي‌گويم خوشبختانه سر خواستن من دعوا است و هيچوقت سر نخواستن من دعوا نبوده. در فوتبال امارات، ملوان و همين پرسپوليس سربلند بودم و خوشحالم که هيچوقت نمره منفي نگرفتم اما امسال مصدوميت امان من را بريد.

 

اولادي ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ما هيچ نگاهي به مصدومان نمي‌شود. مسعود شجاعي در اوساسونا مصدوم شد اما اين باشگاه با او قراردادش را تمديد کرد اما در فوتبال ما چه کاري انجام مي‌دهند؟ اگر بازيکن ما مصدوم شود، معلوم نيست که بايد چه کار انجام دهد و آيا به فکر او هستند يا خير.

 

وي افزود: به آينده‌ام خوشبين هستم، اگر در پرسپوليس نمانم در تيم‌هاي ديگر به نحو احسن خودم را ثابت خواهم کرد.

 

مهاجم سابق ملوان در اين خصوص که گفته مي شود علاقه نداشت زودتر مصدوميتش خوب شود، گفت: هر فردي که اين حرف را زده اول به خدا واگذارش مي‌کنم. کدام بازيکن بي‌عقلي است که دوست نداشته باشد براي تيمش به ميدان برود؟ اگر من بازي مي‌کردم امروز قطعا در ليست دنيزلي بودم.

 

وي افزود:‌‌ آقايان فراموش نکنيد پارسال چه پيشنهادهايي داشتم و به خاطر قلبم پرسپوليس را انتخاب کردم حتي در پاره‌اي از اوقات در فصل گذشته با هزينه خودم به فيزيوتراپي مي‌پرداختم تا جايي که پزشک پرسپوليس از من مي‌پرسيد چرا اينقدر براي خوب شدن شوق و اشتياق بسياري داري اما متاسفانه مصدوميت اجازه نداد به هدفم در پرسپوليس برسم.

 

اولادي خاطرنشان کرد: حتي با وضعيت مصدوميتم عليرغم اينکه اجباري نبود باز هم در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا مي‌کردم اما امسال تمام شد و من براي پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:اولادي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اولادي: هميشه سر خواستنم دعواست

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)