فشنگچي: حرف و حديث درباره من زياد است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فشنگچي: حرف و حديث درباره من زياد است

اميرحسين فشنگچي در خصوص پيشنهاد صباي قم به وي اظهار داشت: پس از اينکه بازي با الاتحاد به پايان رسيد و به تهران آمديم صحبت‌هاي زيادي مبني بر حضور من در برخي از تيم‌ها به گوش رسيد اما من با هيچ تيمي مستقيما صحبت نکردم.

وي درباره حضورش در ليست دنيزلي نيز گفت: اين براي من يک موفقيت است که در ليست دنيزلي حضور دارم. اگر با باشگاه پرسپوليس به توافق برسم مثل خيلي از بازيکنان تيم بايد سپاسگزار خدا باشم که دوباره مي‌توانم به اين تيم بزرگ خدمت کنم. من اميدوارم که امسال بتوانيم ناکامي‌هاي فصل گذشته را جبران کنيم.

 

فشنگچي در پاسخ به سوالي که آيا فکر مي‌کردي در ليست دنيزلي جايي داشته باشي گفت: در اين باره هيچ فکر خاصي نمي‌کردم و سرم به کار خودم بود.

 

وي درباره نتيجه نگرفتن پرسپوليس در فصل گذشته گفت: تغييرات مربي و مديريت باعث شد تا بازيکنان فراز و نشيب‌هاي زيادي داشته باشند. متاسفانه اشتباه خودمان بود که بعضي از جام‌ها را از دست داديم. انشاءالله فصل بعد اين اتفاق نمي‌افتد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:فشنگچي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فشنگچي: حرف و حديث درباره من زياد است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)