بادامکي:خودم قصد جدايي ازپرسپوليس را داشتم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بادامکي:خودم قصد جدايي ازپرسپوليس را داشتم

حسين بادامکي در خصوص خط خوردن نامش از ليست پرسپوليس اظهار داشت: بالاخره بايد قبول کنيم هر آمدن يک رفتني هم دارد. مشکل خاصي ندارم و من از پرسپوليس جدا شده‌ام.

وي افزود: قبل از اينکه دنيزلي اين ليست را اعلام کند من قصد جدايي از پرسپوليس را داشتم و الان هم بازيکن آزادم و به 3 پيشنهاد تيم‌هاي ديگر فکر مي‌کنم.

 

بادامکي در پاسخ به سوالي که دليل نتيجه نگرفتن پرسپوليس در فصل جاري چه چيزي بود گفت: تنها مشکل ما بدشانسي نبود بلکه مشکلات زيادي داشتيم که نمي‌شود آنها را به پاي بدشانسي گذاشت. من معتقدم تيم بسيار خوب و پرمهره‌اي داشتيم. پس از اينکه از اول فصل انگيزه لازم را براي موفقيت داشتيم اما مشکلاتي بود که اجازه نداد با روحيه، اعتماد به نفس و جاه‌طلبي در بازي‌ها ظاهر شويم. متاسفانه بچه‌ها هم از روز اول تحت فشار بودند و همين موضوع در روند آنها تاثير گذاشت.

 

بادامکي ادامه داد: تغيير و تحولات زياد يکي از دلايل اين موضوع بود. تا مي‌آمديم جمع شويم دوباره اتفاقات ديگري مي‌افتاد. متاسفانه سال خيلي بدي را در پرسپوليس داشتم و اميدوار هستم اين تيم در آينده موفق شود.

 

 وي در پاسخ به سوالي که آيا فکر مي‌کرديد در ليست مازاد دنيزلي باشيد گفت: خدا را شکر مي‌کنم که دنيزلي تکليف ما را روشن کرد به اين مسائل فکر نکردم که در ليست پرسپوليس باشم يا خير اما خيالم امروز از اين بابت راحت شد. من منتظر اعلام اين ليست نبودم چون خودم هم مي‌خواستم از جمع پرسپوليسي‌ها جدا شوم. اميدوارم با يک انتخاب درست فصل خوبي را سپري کنم.

 

وي در پايان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را در طول مدتي که در پرسپوليس بودم انجام دادم و هيچ وقت نسبت به پيراهن اين تيم بي‌تعصب نبودم. به جز سال 1390 روزهاي خوبي را با پرسپوليس داشتم که هرگز فراموش نمي‌کنم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:بادامکي,پرسپوليس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بادامکي:خودم قصد جدايي ازپرسپوليس را داشتم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)