گفت وگوي ويژه فتح الله زاده با انصاري فرد ونکونام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

گفت وگوي ويژه فتح الله زاده با انصاري فرد ونکونام

به گزارش روز سه شنبه ايرنا ، مديرعامل باشگاه استقلال که اوايل هفته جاري همراه با '' محمد عباسي '' وزير ورزش و جوانان به استانبول سفر کرده بود، در خلال اين ديدار با کريم انصاري فرد بازيکن تيم سايپا و جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان و بازيکن تيم اوساسونا اسپانيا ديدار و گفت و گو کرد.

 

فتح الله زاده در خصوص ديدارش با اين دو بازيکن سخني به ميان نياورد و هدفش از حضور در استانبول را حمايت همه جانبه مقامات ورزش کشور و مديران باشگاه ها از تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اعلام کرد.

 

 

مديرعامل باشگاه استقلال تهران شايعات مربوط به استعفايش را بار ديگر تکذيب و عدم حضور در نشست اعضاي هيات مديره اين باشگاه را براي انتخاب مديرعامل جديد، باز گذاشتن دست اعضاي اين هيات براي انتخاب مديرعامل عنوان کرد.

 

 

فتح الله زاده صرف مديرعامل بودن در اين باشگاه را بدون داشتن اختيارات رد کرد و آن را خيانت به اين باشگاه خواند وگفت: در صورتي که در پست خود ابقا شوم با اقتدار کامل به کارادامه خواهم داد و تيمي قوي براي حضور در فصل آينده ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران آماده خواهم کرد.

 

 

مديرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات خود با سه تن از مربيان داخلي براي تصدي پست سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه اظهارداشت با سه مربي دراين خصوص گفت وگو کرده ام و برنامه هاي آنها را خواسته ام، پس ازبررسي همه جانبه تا روز پنجشنبه از ميان اين سه نفر يکي را براي هدايت تيم استقلال بر خواهم گزيد.

 

 

وي بااشاره به حفظ بازيکنان اين تيم گفت: براي تقويت خطوط مختلف تيم فوتبال استقلال گفت و گوهايي را با 4 - 5 بازيکن آغاز کرده ايم که در خط هافبک و فوروارد بازي مي کنند.

 

 

اين امر در راستاي قدرتمند کردن تيم استقلال براي حضور در فصل آينده ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران صورت گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:فتح الله زاده,انصاري فرد,نکونام,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    گفت وگوي ويژه فتح الله زاده با انصاري فرد ونکونام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)