براي ديدار با ازبکستان و قطر آماده هستيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

براي ديدار با ازبکستان و قطر آماده هستيم

کارلوس کي روش روزچهارشنبه پس ازتمرين تيم ملي فوتبال ايران در کمپ بشيکتاش استانبول در گفت وگو با خبرنگاران افزود:با برنامه تدوين شده، خود را براي بازي با تيم هاي ملي فوتبال ازبکستان و قطر در تاشکند و تهران آماده کرده ايم و اميد به پيروزي در اين دو ديدار داريم تا راه خود را براي صعود به جام جهاني هموار کنيم .

 وي بااشاره به تشکيل اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال ايران در کمپ بشيکتاش استانبول اظهارداشت: با آنکه من خواستار سه هفته حضور در اين اردو شده بودم و ديدار هاي بيشتر تدارکاتي درخواست کرده بودم ، با وجود اين از شرايط موجود راضي هستم.

 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران بااشاره به شناخت خود از تيم ازبکستان اولين حريف تيم ايران در مرحله دوم مسابقات مقدماتي جام جهاني اظهارداشت :تيم ازبکستان از جمله تيم هاي خوب در قاره آسيا بشمار مي رود و به نظر من از شرايط بهتري نسبت به تيم ايران برخوردار است. ولي با اين وجود و با توجه به شناختي که از اين تيم دارم، براي کسب سه امتياز عازم تاشکند خواهيم شد.

 

 کي روش شرايط بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران را مطلوب توصيف کرد و گفت : شرايط بازيکنان خوب است و در اردوي استانبول نيز به خوبي تمرين کردند.

 

 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت : با توجه به حمايت هايي که از تيم ملي فوتبال ايران از سوي مسوولان ورزش اين کشور به عمل مي آيد، مردم و ملي پوشان فوتبال ايران استحقاق حضور در جام جهاني2014 برزيل را دارند.

 

 سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران بااشاره به تشکيل اردوي تيم ملي درکمپ بشيکتاش استانبول اظهارداشت:ما زمان را سال گذشته از دست داديم و در حال حاضر با توجه به حمايت هاي به عمل آمده تلاش مي کنيم در فرصت باقيمانده به بهترين وجه خود را آماده رويايي با حريفان کنيم .

 

 کي روش گفت: من معتقدم که با برنامه ريزي صورت گرفته و با اين بازيکنان به مرحله نهايي رقابتهاي فوتبال جام جهاني راه خواهيم يافت.

 

 تيم ملي فوتبال ايران که اردوي آمادگي خود را در کمپ بشيکتاش استانبول داير کرده است ، اولين ديدار خود را درمرحله دوم مسابقات فوتبال مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل روز چهاردهم خرداد در تاشکند مقابل تيم ازبکستان برگزار خواهد کرد و يک هفته بعد در تهران ميزبان تيم قطر خواهد بود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:کي روش,تيم ملي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    براي ديدار با ازبکستان و قطر آماده هستيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)