مذاکره‌ براي انتقال‌ امتياز آلومينيوم به صنايع‌ هرمزگان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مذاکره‌ براي انتقال‌ امتياز آلومينيوم به صنايع‌ هرمزگان

در حاليکه در فصل نقل و انتقالات به سر مي‌بريم و باشگاه‌ها کم و بيش مشغول يارگيري هستند در بندرعباس تيم آلومينيوم هرمزگان مسير ديگري دارد اين تيم که تازه به ليگ برتر راه پيدا کرده است هنوز تکليف خود را نمي‌داند در حاليکه جباري‌زاده مديرعامل اين باشگاه در مصاحبه‌هاي مختلف تأکيد کرده که بابت مسائل مالي براي فصل آينده مشکلي ندارند و تمرينات به زودي در تهران با هدايت اکبر ميثاقيان آغاز مي‌شود شواهد چيز ديگري را نشان مي‌دهد اکبر ميثاقيان چندي قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد در صورتيکه باشگاه با بازيکنان تسويه حساب نکند نمي‌تواند تمرينات را آغاز کند چر که بازيکنان حاضر نيستند به دليل عدم تسويه با آنها در تمرينات حضور پيدا کنند.

به تازگي هم خبر رسيده از 40 درصد باقي مانده مطالبات بازيکنان قرار است 10 درصد ديگر به آنها داده شود و ظاهرا فردا بين اکبر ميثاقيان و جباري‌زاده جلسه‌اي در تهران برگزار مي‌شود تا تکليف شروع تمرينات اين تيم مشخص شود.

همه اين اتفاقات در شرايطي است که کارخانه آلومينيوم‌سازي تصميم دارد در فصل جديد تيم‌داري نکند و اين نشان مي‌دهد که تيم تازه راه يافته به ليگ برتر از هم‌اکنون آينده خوبي نداشته باشد و در ذهن اين تصور وجود دارد که شايد شاهين بوشهر ديگري در راه باشد و اين در حالي است که هواداران آلومينيوم در بندرعباس اميد زيادي به تيم خود بسته‌اند.

در همين زمينه گلگار رئيس کارخانه آلومينيوم‌سازي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته مجموعه ورزشي آلومينيوم را در کارخانه فعال کرده بودند اما سال گذشته هم به استانداري هرمزگان اعلام کرديم که تيم‌داري ما تا رسيدن تيم به ليگ برتر خواهد برد در واقع بايد بگويم که مالک باشگاه آلومينيوم هرمزگان اکنون شرکت آلومينيوم المهدي است و اين شرکت تعهد داده بود که تا رسيدن تيم به ليگ برتر از آنها حمايت کند اما به دليل منع قانوني در جهت تيم‌داري حرفه‌اي اين شرکت ديگر نمي‌تواند به حمايت خود ادامه دهد.

وي افزود: با مسئولان استاني هماهنگي‌هاي لازم انجام شده ک اين تيم در بندرعباس بماند چرا که اين تيم متعلق به مردم است و به کسي هم اجازه داده نمي‌شود تيم را به خارج از استان ببرد قرار بر اين شده تا اسپانسرها و حاميان مالي در استان تيم را تقويت کنند و در واقع صنايع هرمزگان اسپانسر اين تيم باشند البته من هم معتقدم با توجه به اينکه در فصل نقل و انتقالات هستيم در انتقال امتياز تيم به صنايع هرمزگان سرعت عمل بيشتري به خرج گرفته شود.

گلکار تصريح کرد: مذاکرات اوليه در اين خصوص انجام شده و ما کارهاي انتقال امتياز به صناي هرمزگان را انجام داده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود فدراسيون فوتبال با انتقال امتياز به اين تيم مخالفت کرده گفت: فدراسيون مخالف اين انتقال نيست بلکه آنها مي‌گويند بايد راهکار قانوني طي شود که البته حرف آنها درست است.

رئيس کارخانه آلومينيوم‌سازي در ارتباط با اينکه چرا تعهدات مالي بازيکنان پرداخت نمي‌شود اظهار داشت: من تعهد داده بودم که مطالبات بازيکنان پرداخت شود و طي هفته‌هاي آينده مابقي پول بازيکنان را مي‌پردازم.

وي درباره اينکه آيا با انتقال تيم آلومينيوم هرمزگان به صنايع هرمزگان نام اين تيم تغيير پيدا مي‌کند يا خير گفت: اسم تيم در نهايت صنايع هرمزگان مي‌شود چرا که قرار شده همه صنايع استان حامي تيم باشند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:آلومينيوم,صنايع‌هرمزگان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مذاکره‌ براي انتقال‌ امتياز آلومينيوم به صنايع‌ هرمزگان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)