قاضي: با برنامه به پرسپوليس آمده‌ام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قاضي: با برنامه به پرسپوليس آمده‌ام

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد قاضي مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال ذوب آهن پس از ثبت قرارداد دو ساله خود با قرمزپوشان پايتخت، گفت: قول مي دهم براي موفقيت سرخپوشان با تلاشي مضاعف بتوانم در خدمت باشگاه بزرگ پرسپوليس و هواداران پر شور آن باشم.

وي افزود: پيش از اين نيز ثابت کرده ام براي پيراهن تيمم ارزش زيادي قائلم و چون به عملکرد خودم اعتقاد دارم، اميدوارم فصل خوبي را در پرسپوليس پشت سر بگذارم و مطمئن باشيد با برنامه آمده ام.

قاضي در مورد حضور ايمون زايد در پست خود تصريح کرد: براي من فرقي نمي کند با چه بازيکني هم پست باشم اما ممکن است کادر فني از سيستمي استفاده کند که با ايمون گلزني کنيم.

مهاجم جديد پرسپوليس در پايان گفت: بازيکن بايد هميشه آماده بازي باشد و با عملکرد خوب خود، مربي را متقاعد کند که در ترکيب اصلي قرار گيرد. من آمده ام به پرسپوليس خدمت کنم و سطح فوتبالم را ارتقا بخشم. موفقيت و قهرماني تيم پرسپوليس برايم مهم تر از گلزني است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:قاضي,پرسپوليس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قاضي: با برنامه به پرسپوليس آمده‌ام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)