جعفري: مظلومي قول داده يک جام بگيرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جعفري: مظلومي قول داده يک جام بگيرد

محمد حسين جعفري در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره انتخاب پرويز مظلومي به عنوان سرمربي جديد تراکتورسازي، گفت: امير قلعه نويي در شرايطي تيم ما را ترک کرد که ما مجبور شديم خيلي سريع به دنبال جايگزيني براي او باشيم. در همين هنگام چند مربي خوب خارجي به ما معرفي شدند، اما چون نگاه باشگاه و هيات مديره بر اين بود که اولويت با مربي ايراني باشد، به اين سمت حرکت کرديم که از يک مربي ايراني استفاده کنيم.

وي ادامه داد: از بين گزينه‌هايي که در اختيار داشتيم، تنها مربياني مي‌توانستند برايمان مفيد باشند که سابقه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را داشته و حداقل يک جام کسب کرده باشند. ضمن اين که آن مربي بايد آنقدر نترس مي‌بود که حاضر مي‌شد تراکتورسازي را که سال گذشته نايب قهرمان ليگ برتر شده را به دست بگيرد و از اين که نتواند تيم را در رده‌هاي بالا نگه‌ دارد نگران نباشد. با اين شرايط تنها سه مربي از بين گزينه‌هاي ما قابليت پذيرفتن هدايت تيم را داشتند.

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه به گزينه‌هاي اصلي مربيگري در اين تيم اشاره و خاطر نشان کرد: گزينه اول ما منصور ابراهيم زاده بود که صحبت‌هاي اوليه را با او انجام داديم، اما در نهايت او با نفت تهران قرارداد بست. نفر دوم علي دايي بود که پس از روزها پيگيري و صحبت امکان ديدار رو در رو با او فراهم نشد و از آنجايي که زمان هم به سرعت سپري مي‌شد، خود به خود سراغ پرويز مظلومي رفتيم. سرمربي پيشين استقلال هم به ما گفته است که دست کم يک جام برايمان کسب خواهد کرد و اين مساله براي ما بسيار ارزشمند است.

جعفري در ادامه به حضور مظلومي در استقلال اشاره کرد و افزود: سال گذشته فشار زيادي به مظلومي آمد، ولي او با وجود تمام حاشيه‌هايي که برايش به وجود آوردند، توانست يک جام براي استقلال بگيرد و در ليگ برتر هم تنها با تفاضل گل کمتر نتوانست نايب قهرمان شود. به اين ترتيب اين مربي تنها گزينه‌اي بود که سابقه آسيايي و کسب جام داشت و همچنين پذيرفت که هدايت تراکتورسازي را بر عهده بگيرد. اکنون نيز از او خواسته‌ايم که کادر فني و بازيکنان مورد نظرش را به ما معرفي کند و برنامه خود را نيز به ما بدهد.



مدير عامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چرا باشگاهش با استخدام مربي خارجي مخالف بود، اظهار کرد: بين گزينه‌هايي که براي ما وجود داشت، مربياني از کشورهاي مختلف و از جمله برزيل بودند، اما تنها مربي که نظر ما را به خود جلب کرد، يک مربي پرتغالي بود که پيش از اين در امارات و قطر کار کرده و سابقه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را داشت، اما از آنجايي که اصولا حضور مربيان خارجي در ايران کمتر نتيجه‌ داده‌ است و فضاي فوتبال ما با آن‌ها متفاوت است، تصميم گرفتيم که مربي ايراني استخدام کنيم.

وي درباره دو بازيکن پرتغالي جديد تيمش نيز، گفت: اين دو بازيکن با نظر امير قلعه نويي جذب شده‌اند و مورد تاييد او بوده‌اند. همان طور که مي‌دانيد صحبت‌هاي ما با قلعه نويي براي ماندن در تيم تقريبا نهايي شده بود و او به يک باره از جمع ما خارج شد.

جعفري همچنين در واکنش به اين شايعه که گفته مي‌شود پرويز مظلومي اعلام کرده با حضورش در تراکتورسازي، مهدي رحمتي،‌ مجتبي جباري و آندرانيک تيموريان را با خود به اين تيم مي‌برد، گفت: مظلومي هنوز هيچ ليستي به من نداده است و قرار است که در اين باره با او صحبت کنيم. به هر حال فوتبال ما حداقل بر اساس اسمش حرفه‌اي است و براي ما تفاوتي نمي‌کند که براي فصل آينده از چه تيمي بازيکن بگيريم. برنامه ما اين است که هر بازيکني که برايمان کارآمد باشد، جذب کنيم و فرقي هم نمي‌کند که اين بازيکنان در استقلال، پرسپوليس يا تيم‌هاي ديگر بازي کنند.

جعفري در پايان گفت: در آشفته بازار نقل و انتقالات سعي مي‌‌کنيم به اندازه پولمان بازيکن بگيريم، اما مطمئن باشيد در فصل داوزدهم ليگ برتر تيم قلدري خواهيم بود که با بازيکنان جديد و پرويز مظلومي در سه جبهه خواهد جنگيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:جعفري,مظلومي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جعفري: مظلومي قول داده يک جام بگيرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)