جلال حسيني: با استقلال مذاکره مي‌کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جلال حسيني: با استقلال مذاکره مي‌کنم

سيد جلال حسيني در مورد بازي تيم ملي مقابل ازبکستان و اينکه تيم ملي در اين مسابقه با خوش شانسي روبرو شد، اظهار داشت: مقابل تيمي بازي کرديم که در دور اول نتايج خيلي خوبي گرفته بود. در بازي اول به دنبال 3 امتياز بوديم و توانستيم به هدف خود برسيم.

وي درباره گل صحيح ازبکستان که مورد قبول واقع نشد، تصريح کرد: هزار بار همه جريان‌هاي فوتبال به ضرر ما بوده و يک بار هم به سود ما باشد. من تازه اين صحنه را ديده ام که مي گويند گل شده است.

حسيني گفت: بازي اول براي همه تيم ها زنگ خطر است اما مطمئن باشيد در بازي با قطر تيم ملي بهتر بازي مي کند. ازبک ها با همه تجهيزات خود شرکت کرده بودند. استاديوم کاملا پر شده بود و از طرفي به هواداران تيم ملي جاي کمي داده بودند.

وي در ارتباط با اينکه کي‌روش نشان داد بابت نداشتن همه ملي پوشان در اردو حق داشته است، گفت: دقيقا همين طور است. ليگ ايران خيلي سخت و فشرده است. از چنين ليگي در اردوي تيم ملي شرکت کرديم. دست سرمربي تيم ملي هم بسته بود. من به همراه بازيکنان پرسپوليس و استقلال بعد از يک بازي سخت در ليگ قهرمانان آسيا به اردوي ترکيه رفتيم و کي‌روش نمي توانست روي ما فشار بياورد و فقط ما را ريکاوري کرد.

حسيني درباره اينکه گفته مي شود در حال مذاکره با باشگاه استقلال است، گفت: فردا جلسه اي با مسئولان اين تيم دارم اما فقط براي مذاکره در اين جلسه شرکت مي کنم. از همين جا مي گويم نه به تيمي قولي داده ام و نه قول مي دهم. مي گويند حسيني قول مي دهد و زير قولش مي زند درحالي که من اگر به تيمي قول بدهم سر قولم مي مانم.

وي درباره اينکه به خاطر امير قلعه نويي با استقلال مذاکره مي کند يا اينکه فصل قبل نتوانست به اين تيم بيايد براي جبران سال گذشته چنين تصميمي گرفته گفت: همه مي دانند قلعه نويي هميشه کارنامه خوبي داشته و بازي کردن در تيم او براي هر بازيکني خوب است. استقلال هم تيم خوبي است. من باز تاکيد مي کنم که فردا حضورم در جلسه مذاکره با استقلال به منزله قول دادن نيست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:سید جلال حسيني,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جلال حسيني: با استقلال مذاکره مي‌کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)