کريم انصاريفرد قول داده سپاهاني شود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کريم انصاريفرد قول داده سپاهاني شود

عليرضا رحيمي در گفتگويي در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات ضمن بيان مطلب فوق گفت: تا به امروز هيچکدام از بازيکنان فصل گذشته ما حتي محسن بنگر و سيد جلال حسيني از ما جدا نشده اند و مذاکرات خوبي را نيز براي تمديد قراردادشان با آنها داشته ايم و همانطور که گفته ام اين دو بازيکن هر شرايطي داشته باشند مي پذيريم.

وي با اعلام اينکه با سه بازيکن جديد نيز قرارداد داخلي امضا کرده ايم در خصوص اين سه بازيکن اظهار داشت: تا به امروز با محسن ايران نژاد، محمد غلامي و محمد باقر صادقي قرار داد بسته ايم، ضمن اينکه مذاکرات خوبي را نيز با کريم انصاريفرد انجام داده ايم و او نيز قول داده به سپاهان بيايد اما هنوز حضورش قطعي نشده است.

 

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص ناراحتي رحمان احمدي از حضور محمد باقر صادقي در تيم سپاهان گفت: هيچ مشکل خاصي در اين خصوص وجود ندارد و رحمان در اين مورد هيچگونه صحبتي با من انجام نداده است و صحبتهايي که در خصوص جدايي او از سپاهان مطرح مي شود به هيچ وجه صحت ندارد.

 

وي در خصوص صحبتهاي اخير مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه باشگاههايي که وابسته به صنايع نفت و صنايع ديگر هستند باعث اشفتگي بازار نقل و انتقالات بازيکنان شده اند، تاکيد کرد: درحال حاضر سکوت مي کنم و نمي خواهم پاسخ اورا بدهم اما مطمئن باشيد به موقع جواب رويانيان را خواهم داد.

 

رحيمي در خاتمه در خصوص مذاکره با فرشيد طالبي، پژمان منتظري و عليرضا نورمحمدي با باشگاه سپاهان نيز خاطر نشان کرد: اين اسامي بازيکناني هستند که مد نظر ما مي باشند ضمن اينکه بازيکنان ديگري نيز هستند که ما قصد داريم با آنها مذاکره کنيم و در خصوص اين بازيکنان هنوزهيچ چيزي قطعي نيست. مطمئن باشيد همه تلاش خود را براي جذب بازيکناني که در سپاهان تاثيرگذار خواهند بود مي کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:کريم انصاري فرد,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کريم انصاريفرد قول داده سپاهاني شود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)