رسولي‌نژاد با استعفاي فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رسولي‌نژاد با استعفاي فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد

علي نظري‌ جويباري در خصوص اتفاقات پيش آمده و استعفاي فتح‌الله زاده گفت: شرايط براي استقلال بسيار سخت است و با استعفاي فتح الله زاده کار مشکل شده است. تا پيش از اين عقيده داشتم فتح‌الله‌‌زاده اگر در اين شرايط نباشد شايد بهتر باشد اما حالا با بازگشت قلعه نويي به استقلال اين دو نفر مي‌توانند در کنار يکديگر به اين تيم کمک کنند.

وي افزود: شرايط بحراني است و فتح الله زاده مرد اين روزها به حساب مي‌آيد. او بايد به خاطر مردم به استقلال برگردد و مي‌دانيم که تخصص‌اش بمب ترکاندن است. مطمئن هستم در صورتي که فتح‌الله‌زاده و قلعه نويي کنار هم باشند تيم مي‌تواند مدعي قهرماني آسيا باشد.

 

نظري‌جويباري در خصوص اينکه چقدر احتمال دارد فتح الله زاده به استقلال برگردد گفت: با اينکه من موافق بودم او از استقلال برود ولي حالا مي‌گويم بايد در کنار استقلال باشد چون ممکن است اتفاقي که سال گذشته سر پرسپوليس آمد براي استقلال هم اتفاق بيفتد.

 

وي در پاسخ به اين سؤال که نظر هيئت مديره در خصوص استعفاي مديرعامل استقلال چيست، گفت: روز گذشته با آقاي رسولي نژاد صحبت کردم و ايشان گفت استعفاي فتح الله زاده را قبول نمي‌کند. صبح امروز تلفني با رسولي نژاد حرف زدم و او با استعفاي فتح‌الله زاده مخالفت کرد. فتح الله زاده استاد تيم بستن است و همانطور که 2 سال پيش در فاصله 5 روز به پايان نقل و انتقالات تيم خوبي بست امسال هم مي‌تواند براي قهرماني آسيا تيم ببندد.

 

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اينکه جباري و تيموريان مد نظر باشگاه سپاهان هستند خاطرنشان کرد: مطمئن باشيد اگر تکليف فتح الله زاده روشن شود تمام بازيکنان حفظ مي‌شوند و جباري و تيموريان نيز از استقلال نخواهند رفت. قلعه نويي معتقد است در فصل نقل و انتقالات بايد 12 امتياز کسب کرد و تنها کسي است که مي‌تواند از اين امتيازات قبل از شروع فصل استفاده کند و تيمش را مدعي ببندد.

 

وي در پايان صحبت‌هايش درباره اينکه آيا همچنان با باشگاه استقلال همکاري مي‌کند يا خير گفت: تا زماني که استقلال براي بستن تيم تلاش مي‌کند در کنار آنها خواهم بود اما به دلايل شخصي و مشکلات زيادي که دارم همکاري‌ام را با استقلال ادامه نخواهم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:رسولي‌نژاد,فتح‌الله‌زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رسولي‌نژاد با استعفاي فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)