صبا به موفقيت‌هاي خود را ادامه مي‌دهد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

صبا به موفقيت‌هاي خود را ادامه مي‌دهد

ناصر بختياري زاده در گفتگو با مهر، درباره برنامه هاي صباي قم در آستانه دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: همچون فصل گذشته رفاقت بسيار خوبي بين مسئولان باشگاه وجود دارد و تمام تلاش مجموعه باشگاه اين است که براي موفقيت تيم فوتبال صباي قم همدل و هماهنگ باشيم.

وي در خصوص اينکه چه بازيکناني ممکن است در ادامه مهلت نقل و انتقالات دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور جذب صباي قم شوند، تصريح کرد: قطعا بازيکناني را جذب مي‌کنيم که از هر نظر به کار تيم بيايند.

مربي تيم فوتبال صباي قم با تاکيد بر اينکه هدف ما در ليگ آينده اين است که صبا را در ليگ به تيمي قوي و منسجم تبديل کنيم، تاکيد کرد: درخواست کادر فني براي جذب بازيکنان موردنظر را به مسئولان باشگاه داده شده است، ضمن اينکه بازيکناني را جذب مي‌کنيم که از هر نظر کارآمد بوده و در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان مهره مفيدي براي صباي قم باشند.

وي افزود: با آغاز تمرينات تيم براي فصل جديد ليگ برتر نسبت به ساير تيم‌ها جلوتر هستيم چون ليگ قبل هم با برنامه کار کرديم و بعد از جذب مهره‌هاي مورد نظر در تمرينات براي ايجاد هماهنگي بيشتر کار خود را با جديت دنبال کرده و تيمي قوي را تشکيل داديم که نتيجه آن موفقيت در کسب مقام چهارم ليگ برتر و حضور در ليگ قهرمانان آسيا بود.



بختياري زاده با تاکيد بر اينکه صبا هواداراني خوبي دارد که فوتبال را نيز خوب مي‌فهمند و تاکنون به خوبي از اين تيم حمايت کرده اند، ابراز داشت: مردم قم در فصل جديد ليگ برتر به لحاظ آسيايي بودن تيم نقش مهمي در موفقيت تيم خواهند داشت.

وي همچنين با اشاره به اينکه تيمي خوب با نفراتي با انگيزه تشکيل مي‌دهيم، تصريح کرد: تمام نقاط ضعف و قوت صبا در ليگ يازدهم را به گل محمدي منتقل کرده ايم و هدف اين است که تيمي خوب با نفراتي با انگيزه تشکيل دهيم زيرا بايد تيم خوب بسته شود و بازيکنان مفيدي را جذب کنيم.

گفتني است: تيم فوتبال صباي قم در يازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور در 34 مسابقه موفق به کسب نتايج بسيار خوبي شد و در نهايت تيمش با کسب 50 امتياز در مکان چهارم جدول رده بندي ليگ برتر قرار گرفت و به ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

تيم فوتبال صباي قم در دوازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور جام خليج  فارس با حضور يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي، ناصر بختياري زاده و سيدمجتبي حسيني به عنوان مربي به ميدان خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:صبا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    صبا به موفقيت‌هاي خود را ادامه مي‌دهد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)