نوروزي:سال‌گذشته هم به استقلال کمک‌مي‌کردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نوروزي:سال‌گذشته هم به استقلال کمک‌مي‌کردم

دکتر امين نوروزي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، درباره بازگشتش به استقلال گفت: سال گذشته شرايط مناسب نبود و دوست ندارم در اين باره صحبت کنم، چرا که هر چه بوده، گذشته است. مهم اين است که اکنون در کنار ساير مجموعه استقلال براي موفقيت اين تيم تلاش خواهيم کرد.

وي تاکيد کرد: استقلال تيم خودم است و 15 سال در اين تيم فعاليت کردم. سال گذشته نيز اگرچه در اين تيم نبودم اما دورادور به استقلال کمک مي‌کردم. امسال شرايط به گونه‌اي شد که به صورت رسمي به اين باشگاه بازگشتم.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون پزشکي ورزشي اظهار داشت: برنامه‌هاي ويژه‌اي طبق استاندارد جهاني براي بازيکنان در نظر گرفته‌ايم و تلاش مي‌کنيم با پياده کردن آنها شرايط را براي آمادگي بازيکنان مهيا کنيم.

نوروزي خاطرنشان کرد: شناخت قلعه‌نويي و علاقه او به علم پزشکي به ما کمک مي‌کند تا برنامه‌هايي که بيشتر آنها جنبه پيشگيرانه دارد را به خوبي پياده کنيم. سال‌هاي سال در کنار قلعه‌نويي بودم و اطمينان دارم با کمک او و درايت مدير ورزشي همچون دکتر فتح‌الله‌زاده و حمايت هواداران فهيم استقلال مي‌توانيم شرايط خوبي داشته باشيم.

معاونت پزشکي باشگاه استقلال درباره اعضاي کادر پزشکي اين تيم عنوان کرد: دکتر ستوده به عنوان پزشک و جراح، مولايي به عنوان فيزيوتراپيست،‌ مهريزي به عنوان ماساژور و دکتر فرج‌زاده به عنوان متخصص علوم تغذيه در کادر ما حضور خواهند داشت. تعداي مشاور نيز از جمله دکتر کيهاني فوق تخصص زانو و مشاوران ديگر در تخصص‌هاي ديگر به من کمک مي‌کنند. برنامه ما بيشتر حالت پيشگيرانه دارد و اميدوارم بازيکنان در شرايط مطلوبي بتوانند به استقلال کمک کنند تا هواداران فصل آينده روزهاي خوب و خوشي داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:نوروزي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نوروزي:سال‌گذشته هم به استقلال کمک‌مي‌کردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)