مظلومي: عده‌اي جو بدي را در تبريز عليه من ايجاد کردند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مظلومي: عده‌اي جو بدي را در تبريز عليه من ايجاد کردند

پرويز مظلومي در گفتگو با مهر ضمن بيان مطلب فوق گفت: تراکتورسازي تيم بزرگ و پرهواداري است که پرشورترين تماشاگران ايران را دارد. آرزوي هر مربي است که با اين تيم بزرگ کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم به همين دليل با مسئولان باشگاه تراکتورسازي براي هدايت اين تيم به توافقاتي رسيديم و حتي صورت جلسه‌اي را نيز امضا کرديم.

وي در همين خصوص افزود: با توجه به اينکه تراکتورسازي تيم بزرگي بوده و سهميه حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را نيز به دست آ‌ورده است هواداران از اين تيم انتظارات زيادي دارند. بنابراين براي کار کردن در چنين تيمي بايد شرايط و جو مهيا باشد.

سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد: پس از آنکه با مسئولان باشگاه تراکتورسازي به توافق رسيدم متاسفانه‌ عده‌اي که در بين آنها رد پاي برخي از دلال‌هاي مطرح فوتبال ياران نيز ديده مي‌شود عليه من جوسازي کردند. آنها حتي به دروغ مصاحبه‌هايي را از قول من نوشتند و مطرح کردند مبني بر اينکه مظلومي گفته خون من آبي است و فقط به استقلال فکر مي‌کنم و ... . آنها حتي به دروغ نظرسنجي‌هايي را راه انداختند که بخش عظيمي از هواداران تراکتورسازي مخالف حضور مظلومي در تبريز هستند.

"آيا واقعا تعداد هواداران تراکتورسازي به 200 يا 300 نفر محدود مي‌شود؟"، مظلومي با طرح اين پرسش خاطرنشان کرد: متاسفانه در حالي اين مسائل مطرح مي‌شود که در فوتبال حرفه‌اي چنين ديدگاه‌هايي وجود ندارد. مگر من با ابومسلم و يا مس کرمان مقابل استقلال بازي نکردم و حتي نتيجه نيز گرفتم؟ مگر قلعه نويي با همين تيم تراکتورسازي در رقابت‌هاي ليگ برتر نايب قهرمان نشد و سهميه آسيا را به دست نياورد؟

وي تاکيد کرد: در شرايط فعلي عليرغم اينکه مسئولان باشگاه تراکتورسازي از جمله جعفري مديرعامل اين باشگاه و حتي پيشکسوتان تراکتورسازي از من حمايت مي‌کنند اما عده‌اي جو مسموم و بدي را عليه من در تبريز ايجاد کرده‌اند.

وي در پاسخ به اين موضوع که "مسئولان تراکتورسازي با اوليويرا به توافقات اوليه براي هدايت تيم تراکتورسازي در فصل آينده رقابت‌هاي ليگ برتر رسيده‌ا‌ند"، گفت: همان طور که گفتم دوست دارم هدايت تراکتورسازي را در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ برتر بر عهده بگيرم اما براي برآورده کردن انتظارات هواداران تراکتورسازي و دستيابي به موفقيت با اين تيم بايد شرايط مهيا بوده و جو آرام و بدون تنشي را شاهد باشيم. تا روز شنبه همه چيز در اين خصوص مشخص مي‌شود که اميدوارم در نهايت تمامي اتفاقات به سود تيم تراکتورسازي تمام شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:مظلومي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مظلومي: عده‌اي جو بدي را در تبريز عليه من ايجاد کردند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)