قاسم دهنوي: به استقلال آمده ام تا حقم را بگيرم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قاسم دهنوي: به استقلال آمده ام تا حقم را بگيرم

قاسم دهنوي در گفت و گو با فارس درباره حضورش در استقلال به سوالات زير پاسخ داد:

*از حضورت در استقلال بگو.

خيلي خوشحالم که اين تيم را انتخاب کردم. من بازيکني نيستم که بگويم از بچگي طرفدار اين تيم بودم. هميشه دوست داشتم در هر تيمي بازي مي کنم مفيد باشم.

*با چه معياري استقلال را انتخاب کردي؟

امسال سال جام جهاني است و دوم اينکه امير قلعه نويي هم من را مي خواست.

* استقلال چقدر برايت مهم بود؟

استقلال تيم بزرگي است که هميشه شخصيت قهرماني دارد. هميشه بازي هاي اين تيم پرطرفدار بوده است. مي خواهم بهترين بازي هايم را با آبي شدن خودم نشان دهم.

* چه شماره پيراهني را انتخاب کردي؟

هنوز صحبتي در اين باره نشده اما براي من بحث شماره مهم نيست. اول بايد جايگاهم در استقلال پيدا کنم.

* جاي چه بازيکني به استقلال آمدي؟

جاي خودم آمدم. مي توانم در 5 پست بازي کنم اما مهم اين است که مربي در چه پستي بخواهد استفاده کند.

* دورنمايت از حضورت در استقلال چيست؟

من يک بازيکن 30 ساله هستم که کم تجربه نيستم. به استقلال آمده ام تا حقم را بگيرم. در پستي بازي مي کنم که بازيکنان نامي هستند و براي گرفتن حقم بايد بجنگم. دوست دارم رقابت سالمي با سايرين داشته باشم. من به نيت اينکه بتوانم در تيم ملي هم خودم را تثبيت کنم استقلال را انتخاب کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:قاسم دهنوي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قاسم دهنوي: به استقلال آمده ام تا حقم را بگيرم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)