وحيد طالب‌لو: احتمال حضورم در تراکتور وجود دارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

وحيد طالب‌لو: احتمال حضورم در تراکتور وجود دارد

او منتظر است كه 3 يا 4 هفته ديگر به بهبودي كامل دست يافته و كار دروازه‌باني را شروع كند.

طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرآنلاين در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد:«‌ تمرينات سبك خودم را آغاز كرده‌ام و قرار است فردا يا يكشنبه همراه با دكتر نوروزي جلسه‌اي با پزشك معالجم داشته باشيم تا وضعيتم به طور كامل مشخص شود. 40 روز از جراحي دستم مي‌گذرد و فكر مي‌كنم 3 تا 4 هفته ديگر تمرينات دروازه‌باني را هم شروع كنم.»

از طالب‌لو در مورد وضعيت فعلي‌اش و همچنين موضوع پيوستنش به استقلال سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌ چند پيشنهاد از تهران و شهرستان دارم ولي هنوز تصميم خاصي نگرفته‌ام. پيشنهاد استقلال هم به قبل از بازي اين تيم مقابل سپاهان مربوط مي‌شود كه از طرف آقاي فتح‌الله‌زاده‌ با من تماس گرفتند ولي اتفاقاتي كه براي اين باشگاه افتاد و همچنين مسائلي كه در فصل نقل و انتقالات بود باعث شد كه اين موضوع ديگر پيگيري نشود.»

دروازه‌بان سابق استقلال در قسمتي از حرف‌هاي خودش تاكيد مي‌كند:«‌ بعد از آن تماسي كه صورت گرفت تا به امروز ديگر هيچ كس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته و پيشنهادي نداده است. اين در حالي است كه وقتي آقاي قلعه‌نويي سرمربي استقلال شد خيلي‌ها خيال كردند من به اين تيم مي‌روم و حتي طرفداران استقلال به من تبريك مي‌گفتند ولي در نهايت ديديد كه چنين اتفاقي نيفتاد.»

طالب‌لو در پاسخ به اين سوال كه آيا از منتفي شدن حضورت در استقلال ناراحت هستي مي‌گويد:« خير ناراحت نيستم. من فقط به استقلال فكر نمي‌كردم ولي گفته بودم كه اگر پيشنهاد داشته باشم اولويتم استقلال خواهد بود. حالا به گزينه‌هاي ديگر فكر مي‌كنم.»

طالب‌لو در مورد وضعيت حضورش در تيم فوتبال تراكتورسازي خاطرنشان مي‌كند:« مذاكره من با تراكتور درست است و هر دو طرف علاقمند هستيم كه اين همكاري صورت بگيرد. من قبلا هم گفته بودم كه بعد از استقلال و پرسپوليس تيم‌هاي شاهين و تراكتور پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران هستند. احتمال حضورم در تراكتور وجود دارد و فكر مي‌كنم تا يك هفته ديگر وضعيتم مشخص شود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:وحيد طالب‌لو,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    وحيد طالب‌لو: احتمال حضورم در تراکتور وجود دارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)