منوچهري: انصاري‌فرد بيايد، خوشحال مي‌شوم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

منوچهري: انصاري‌فرد بيايد، خوشحال مي‌شوم

امين منوچهري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد حضورش در استقلال گفت: به تيم بزرگي‌ آمده‌ام که از بچگي به آن علاقه داشتم. مي‌خواهم توانايي‌هايم را در اين تيم به نمايش بگذارم و به مسايل حاشيه‌اي توجه‌اي ندارم.

وي در مورد رقابت با آرش برهاني و ميلاد ميداودي گفت: فکر مي‌کنم رقابت بين بازيکنان باعث پيشرفت تيم و بازيکنان خواهد شد. مي‌خواهم در خط حمله استقلال بازي کنم. آن چيزي که فوتبال را زيبا و جذاب کرده، رقابت است.

بازيکن پيشين سايپا در مورد احتمال حضور کريم انصاري‌فرد در استقلال عنوان کرد: من 5 سال خوب را در کنار انصاري‌فرد در سايپا داشته‌ام و  زوج خوبي بوديم، خوشحال مي‌شوم او هم به استقلال بيايد اما در نهايت خود کريم تصميم‌گيرنده است و در حال حاضر پيشنهاد‌هايش را بررسي مي‌کند.

منوچهري در مورد علاقه‌اش به قلعه‌نويي اظهار داشت: دوست داشتم با قلعه‌نويي کار کنم. او به بازي من اعتقاد دارد و فصل گذشته نيز در نيم فصل مي‌خواست من را به تراکتورسازي ببرد. بازي زير نظر مربي بزرگي مثل قلعه‌نويي آرزوي هر بازيکني است.

وي افزود: سال اولي که به سايپا رفتم تجربه قهرماني را به دست آوردم اما در آن قهرماني سهم زيادي نداشتم. اکنون زماني بود که بايد به يک تيم بزرگتر مي‌آمدم و استقلال بهترين انتخاب است. در سال منتهي به جام جهاني هستيم و ويترين بزرگي مثل استقلال که تمام بازي‌هايش پخش مستقيم است مي‌تواند به من براي رسيدن به تيم ملي کمک کند. مطمئنم تيم ملي با کي‌روش به جام جهاني مي‌رود و خيلي دوست دارم همراه اين تيم در جام جهاني حضور داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:منوچهري,انصاري‌فرد,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    منوچهري: انصاري‌فرد بيايد، خوشحال مي‌شوم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)