محمد نصرتي: مي خواهم دوباره جام جهاني را تجربه کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

محمد نصرتي: مي خواهم دوباره جام جهاني را تجربه کنم

محمد نصرتي در گفت و گو با پانا در خصوص قرارگرفتن اسمش در ليست اخراجي هاي پرسپوليس اظهار داشت: بالاخره يک ليستي داده شده که در آن اسم من نبوده و اين حرفي ندارد. سعي مي کنم با آن مثل يک حرفه اي برخورد کنم. نظر خاصي ندارم و حتما خواست خدا بوده. من دنبال اين نيستم که چه کسي اين ليست را داده چون مهم نيست.

 

وي افزود: پيشنهادهاي خوبي خدا دارم که تا يک هفته ديگر معلوم مي شود. صحبت ها زياد است و تا بازيکني پيراهن تيمي را نپوشيد، نمي شود گفت که در فلان تيم بازي مي کند. بالاخره امسال سال جام جهاني است و قطعا در انتخاب تيم آينده ام تاثير دارد. خيلي دوست دارم جام جهاني را دوباره تجربه کنم.

 

مدافع فصل پيش پرسپوليس تصريح کرد: با رويانيان صحبت خاصي نکردم و فقط در تلويزيون شنيدم که گفت قرار است با من و شيث صحبت کند. بالاخره هرچه بوده تمام شده و بايد منتظر آينده بود. دنيا تمام نشده و اين اولين باري نيست که براي بازيکني چنين اتفاقي مي افتد.

نصرتي گفت: پيروزي تيم ملي ايران را تبريک مي گويم. شکر خدا گام اول که حساس هم بود را محکم برداشتيم. بازي سختي بود. فارغ از اين که حق ما برد بود يا نه، کسب 3 امتياز مهم است که گرفتيم. اين 3 امتياز تاثير زيادي در صعود ما به جام جهاني دارد و يقين بدانيد گرفتن برد در خانه حريف 6 امتيازي است.

 

وي تاکيد کرد: با اين که تيم ملي 5 -6 تغيير در ترکيب خود داشت اما ديديد که کرش ثابت کرد آماده ها در تيم ملي جا دارند. البته چند نفر دور از انتظار ظاهر شدند . خدا را شکر مي کنم که پيروزي به تيم ملي ما رسيد و با دست پر بچه ها برگشتند.

 

مدافع فصل پيش پرسپوليس افزود: به نظرم توپي که ازبکستاني ها مي گفتند گل شده اصلا از تصاوير تلويزيوني قابل اثبات نيست. البته در آن صحنه سيد جلال زرنگي کرد و خدا را شکر توپ را درآورد با اين حال اين هم اتفاق فوتبال است و ممکن بود براي ما رخ دهد. تيم ما اين قدر انگيزه داشت که حتي تا ثانيه هاي آخر هم نااميد نشد و نهايتا برد.

 

نصرتي گفت: بايد بازي با قطر را ببريم چون برد در اين بازي 40 درصد راه صعود را هموار مي کند. قطري ها شانس صعود ندارند ولي مي توانند براي هرتيمي دردسرساز شوند. معمولا کسب 4 امتياز در 2 بازي خوب است اما با توجه به اين که ما بازي بيرون خانه را برديم مي توانيم با شکست قطر خيال خود را در ادامه راحت کنيم هرچند نبايد خود را از پيش برنده بدانيم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:محمد نصرتي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    محمد نصرتي: مي خواهم دوباره جام جهاني را تجربه کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)