علي دايي سرمربي هرتابرلين! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

علي دايي سرمربي هرتابرلين!

علي دايي نامي بود که فصل گذشته به سمبل اعتراض طرفداران ناراضي تيم هاي مختلف ليگ برتري از جمله پرسپوليسي ها تبديل شده بود. وي که فصل پر فراز و نشيبي را در راه آهن پشت سر گذاشت و موفق شد لوکوموتيورانان را در ليگ برتر بالاتر از پرسپوليس در جدول رده بندي قرار دهد يکي از مربياني بود که در نقل و انتقالات مد نظر چند باشگاه داخلي قرار گرفت به خصوص که رسما اعلام کرده بود با وضعيت فعلي در راه آهن نمي ماند. چيزي نمانده بود تا علي دايي در برلين هم نماد اعتراض شود و جاي اتوره‌هاگل را بگيرد اما زور دوست قديمي بهترين گلزن دنيا به ديگر اعضاي هيات مديره تيمش نرسيد تا يک مربي هلندي به جاي دايي روي نيمکت هرتا بنشيند.

سايت bold .dk از سايت هاي نقل و انتقالات دانمارکي در خبري که يکي از وبلاگ نويسان ثابتش براي شان نوشته، آورده است: «علي دايي با هرتابرلين آلمان براي هدايت اين تيم مذاکره کرده. هرتا برلين به عنوان يکي از تيم هاي پرسابقه در فوتبال آلمان با نتايج ضعيفي که کسب کرد به بوندس ليگاي B افتاد تا مسئولان باشگاه دست به تغيير و تحولات گسترده در تيم شان بزنند.»

***
هر تابرلين سومين باشگاه آلماني بود که علي دايي را با قراردادي نجومي از بايرن مونيخ به خدمت گرفت و شهريار فوتبال ايران با گل هايي که با پيراهن هرتا در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند يکي از بهترين خارجي هاي باشگاه لقب گرفت تا جايي که هنوز هم در نزد طرفداران هرتا از محبوبيت خاصي برخوردار است. مديريت ورزشي اين باشگاه در حال حاضر بر عهده ميشاييل پريتز، زوج علي دايي در زمان بازي براي هرتا است. پريتز که رابطه خوبي با دايي دارد در حال حاضر تئوريسين اصلي تغييرات در باشگاه است و بدش نمي آمد چهره محبوب طرفداران را روي نيمکت هرتا بنشاند.

***
سايت دانمارکي در خبر تکميلي خود آورده است: «علي دايي به صورت مخفيانه به آلمان و شهر برلين سفر کرد و حتي در سه مرحله با پريتز مديرورزشي باشگاه به مذاکره پرداخت. دايي حتي از برلين تماسي با يکي از مديران باشگاه راه آهن تهران داشت و اين موضوع را که ديگر نمي تواند در اين تيم مربيگري کند را به اطلاع آنها رساند. او حتي از برادرش خواست تا خبر سفر او به آلمان و مذاکره با برليني ها را مخفي نگاه دارد تا کسي از اين موضوع مطلع نشود. البته تلاش هاي او براي مخفي نگاه داشتن اين سفر بي نتيجه ماند چون خبرنگار روزنامه برلينر زيتن در سالن ترانزيت فرودگاه دايي را ديد و به مذاکره او با باشگاه هرتا پي برد».

***
اين خبر و کامنت هايش درحالي است که سايت رسمي باشگاه برليني چيزي در اين باره ننوشته است. حتي جستجويي دقيق تر در اين سايت نشان مي دهد که تيم برليني سرمربي فصل آينده تيم برليني را هم معرفي کرده است. اينکه لوهوکاي هلندي از تيم آسبورگ به اين تيم آمده. اما قصه علي دايي و تيم آلماني چه بوده است؟ سرمربي اسبق تيم ملي ايران تا به حال چيزي در اين باره نگفته اما او که سال ها با پريتز، مدير فني تيم برلين هم بازي بوده و غير از رقابت براي حضور ثابت در ترکيب با اين مهاجم، هميشه با او هم اتاقي بوده است انگار با دعوتي دوستانه از رقيبي قديمي روبرو شده. پيشنهادي که البته در هيات مديره تيم انگار راي نياورده است. از اين پس احتمالا طرفداران دايي در برلين هم نام او را به نشانه اعتراض سر مي دهند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:علي دايي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    علي دايي سرمربي هرتابرلين!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)